Podravka wprowadza na rynek makarony |
02.09.2010. | |
Firma Podravka powiększyła swoje portfolio o nową kategorię produktów – wysokiej jakości makarony wytwarzane z pszenicy durum.
Firma Podravka – znany na polskim rynku producent żywności – wprowadziła do swojej oferty makarony. Nowe produkty dostępne są w 9 najpopularniejszych kształtach, takich jak: spaghetti, świderki, pióra, nitki cięte, a także muszelki, kokardki, kolanka oraz gniazda wstążki i gniazda nitki. Makarony marki Podravka cechuje najwyższa jakość, doskonały smak oraz charakterystyczna, lekko złocista barwa. Są one w 100% wytwarzane z semoliny – gruboziarnistej mąki otrzymywanej z wysokogatunkowej pszenicy durum. Dzięki wykorzystaniu najlepszej jakości naturalnych składników oraz nowoczesnej technologii produkcji, makarony Podravka zachowują sprężystość i nie rozpadają się podczas gotowania. Ze względu na różnorodność kształtów, znakomity smak oraz łatwość przyrządzania, makarony Podravka stanowią gwarancję udanego i pysznego posiłku. Nowe produkty doskonale wpisują się w bogate portfolio Podravki i mogą być z powodzeniem wykorzystywane w połączeniu z innymi produktami tej firmy – zwłaszcza z sosami i pastami pomidorowymi. Idealnie nadają się także do zup oraz do wielu potraw kuchni polskiej i włoskiej. Dobrze sprawdzą się do spaghetti oraz zapiekanek. Wybornie smakują także z dodatkiem różnego rodzaju mięs, ryb oraz duszonych warzyw. – Spożycie makaronów z roku na rok rośnie, co jest związane ze zmianą zwyczajów kulinarnych Polaków – mówi Katarzyna Skrzypczak z firmy Podravka Polska. – Coraz więcej konsumentów poszukuje dobrych jakościowo produktów, które pozwolą na łatwe i szybkie przygotowanie smacznych, oryginalnych i zdrowych posiłków – dodaje. – Nowe makarony Podravka doskonale wpisują się w ten trend. Mamy nadzieję, że spotkają się one z zainteresowaniem klientów. Makarony marki Podravka dostępne są w sklepach od września br. w wygodnych i atrakcyjnych opakowaniach o gramaturze 500 g i 400 g (makarony gniazda). Cechuje je bardzo wysoka jakość za przystępną cenę. Sugerowana cena detaliczna produktów to 3,49 zł i 3,69 zł, w zależności od rodzaju oraz gramatury. W ramach wsparcia sprzedaży nowych produktów firma Podravka przygotowała specjalne materiały POS w postaci kolorowych stojaków, które umożliwią ekspozycję makaronów w sklepach. Dodatkowo firma planuje akcje promocyjne dla klientów. Podravka |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |