Piotr i Paweł w Galerii Mallwowa |
26.06.2013. | |
27 czerwca br., o godz. 8.00, w Galerii Mallwowa w Skórzewie pod Poznaniem, otwieramy kolejny supermarket Piotr i Paweł. Sklep na powierzchni 1160 m 2 i oferuje 15 tys. asortymentu. Do obsługi klientów oddano 6 kas i 1 stoisko informacyjne. Otwarty będzie siedem dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty, w godz. od 8.00- 22.00, w niedzielę 9.00-21.00. To 15. supermarket w aglomeracji poznańskiej. Piotr i Paweł w Galerii Mallwowa to 4 supermarket biorący udział w testowym programie 5 gwarancji, obok sklepu przy ul. Druskienickiej w Poznaniu, w Pabianicach przy ul. Zamkowej oraz w Koninie. 5 mocnych gwarancji, które wychodzą naprzeciw potrzebom wszystkich konsumentów w zakresie komfortu i jakości robienia zakupów oraz atrakcyjności cenowej: 1.Produkty zawsze dostępne – Jeśli na półce jest widoczna etykieta cenowa jakiegoś produktu, musi on być w sklepie dostępny. 2.Świeże produkty – W Piotrze i Pawle nie znajdziecie produktów przeterminowanych lub w ostatnim dniu przydatności do spożycia. 3.Sprawna obsługa przy kasach – Klient nie powinien stać w kolejce dłuższej niż czteroosobowa. 4.Niskie ceny – Gwarancja równie niskich cen jak w sklepach konkurencji. 5.Zgodność cen – Ceny widoczne na półkach nie mogą być wyższe od tych na paragonie zakupu. Jeśli Klient zgłosi obsłudze sklepu naruszenie którejś z tych gwarancji, otrzyma kupon zapewniający aż 15% rabatu na jednorazowe zakupy (szczegóły w sklepach i na stronie internetowej: www.piotripawel.pl .) „5 gwarancji” supermarketów Piotr i Paweł to nowe, wyższe standardy w polskim handlu! Supermarkety Piotr i Paweł to sieć z polskim kapitałem, którą, od ponad 22 lat, Klienci darzą ogromnym zaufaniem, ze względu na dużą ofertę asortymentową, niepowtarzalny klimat zakupów, efektowny wygląd sklepów i przede wszystkim profesjonalną obsługę. Takie szczegóły jak: wystrój wnętrza, ekspozycja towarów, oświetlenie, są dla nas ważne, gdyż to one decydują o komforcie Klienta robiącego zakupy. W sieci Piotr i Paweł Klient jest najważniejszy. Piotr i Paweł oferuje także produkty pod własnym brandem atrakcyjne cenowo i wysokiej jakości. Obecnie na półkach supermarketów sieci Piotr i Paweł można znaleźć ponad 400 produktów sygnowanych marką sieci. Do tego Klienci mogą korzystać z systemu kart rabatowych, które uprawniają, w zależności od wartości zakupów, do każdorazowej zniżki, od 3% - 5%. Pierwszy sklep Piotr i Paweł powstał w Poznaniu w 1990 roku. Dalszy dynamiczny rozwój i rosnące wymagania Klientów zaowocowały kolejnymi otwarciami w całej Polsce. Sieć supermarketów liczy obecnie 90 sklepów. Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl ) WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |