Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Photogenica - nowy gracz na rynku fotografii microstock
Photogenica - nowy gracz na rynku fotografii microstock Utwórz PDF Poleć znajomemu
19.11.2010.
Nowy bank zdjęć oferuje ponad 10 mln fotografii oraz grafik z Polski i ze Świata na jednej stronie WWW, co wysuwa go na wiodącą pozycję wśród obecnych w Polsce agencji typu microstock.

Tegoroczna jesień objawiła się nie tylko niesłychanie ciepłą pogodą, ale również istotnymi zmianami na polskim rynku fotografii mikrostockowej. W tym właśnie czasie bank zdjęć Photogenica - www.photogenica.pl wystartował z nową ofertą - ponad 10 mln gotowych do wykorzystania fotografii i grafik typu Royalty Free, przeznaczonych do samodzielnego zakupu on-line. Tak szeroki wybór zdjęć wysunął Photogenica na czołówkę firm z branży microstock w Polsce.

Zdjęcia i grafiki, oferowane przez agencje fotograficzną Photogenica są przeznaczone do wykorzystania w branży wydawniczej, reklamowej, na stronach www, w szeroko pojętej komunikacji marketingowej, jak również dla celów prywatnych. Ceny w ofercie subskrypcyjnej zaczynają się od kilkudziesięciu groszy za zdjęcie. Bank zdjęć Photogenica proponuje  różne formy  płatności  za zakupione licencje zaczynając od tradycyjnych przelewów bankowych na podstawie faktur Pro Forma poprzez przelewy elektroniczne (do wyboru ponad 20 banków) kończąc na operacjach kartami kredytowymi i systemem płatniczym Pay Pal. Każdy zakup praw na wykorzystanie zdjęć w Photogenica jest finalizowany wystawieniem faktury VAT.

„Uważam, że polscy odbiorcy powinny mieć większy wybór fotografii o tematyce lokalnej - mówi Andriej Szypiłow, Prezes Zarządu Photogenica - właśnie dlatego, poza ofertą zdjęć uniwersalnych, naszym celem jest stworzenie szerokiej oferty zdjęć Polski i Europy Środkowo – wschodniej. Jesteśmy otwarci na współpracę z fotografikami oraz twórcami grafik, których prace wzbogacą naszą bibliotekę zdjęć.”

Do końca bieżącego roku spółka planuje wprowadzić do swojej oferty również licencjonowanie ujęć filmowych w jakości HD.

Pomysł stworzenia banku zdjęć Photogenica został uznany przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości za projekt wnoszący nową wartość na rynek oraz uzyskał wsparcie finansowe ze środków europejskich.

Photogenica
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |