Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Nowa marka Kompanii Piwowarskiej
Nowa marka Kompanii Piwowarskiej Utwórz PDF Poleć znajomemu
06.08.2010.
Kompania Piwowarska wprowadziła niedawno na rynek nową markę. Jednak nie jest to marka piwa… Tym razem jest to brand związany z bezpieczną i dostatnią przyszłością firmy i jej otoczenia. Ta marka to „10 priorytetów. Jedna przyszłość.” – czyli podejście KP do zrównoważonego rozwoju.

„Idea zrównoważonego rozwoju to integralna część filozofii Kompanii Piwowarskiej. Dlatego wyznaczyliśmy sobie 10 priorytetów zrównoważonego rozwoju, świadczących o odpowiedzialnym podejściu do biznesu i uruchomiliśmy specjalną kampanię, która zwróci uwagę świata biznesu na największe problemy społeczne i środowiskowe, przed którymi wszyscy stajemy” – wyjaśnia Katarzyna Wilczewska public affairs manager z KP
 
Kampania „10 priorytetów. Jedna przyszłość” została uruchomiona we wszystkich krajach, w których SABMiller prowadzi swoje biznesy. Jednak, w myśli idei firmy „myśli globalnie – działaj lokalnie” w każdym kraju jest ona ukierunkowana na największe problemy lokalne i posługuje się lokalnymi przykładami. Łączy ją wspólna idea, logotyp i hasło: „10 priorytetów. Jedna przyszłość”

 
Odsłony kampanii

Ponieważ SABMiller i Kompania Piwowarska wyznaczyły sobie aż 10 priorytetów, będących integralną częścią strategii obu firm, cała komunikacja nowej marki oparta jest właśnie o te 10 priorytetów zrównoważonego rozwoju.

Pierwsza odsłona komunikacji dotyczyła przeciwdziałaniu nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, druga kwestii środowiskowych: oszczędności wody i energii oraz recyklingu odpadów. W czecie odsłonie przyszedł czas na kwestie gospodarcze i społeczne.


Kolejne priorytety:

 Przejrzystość informacji

„Nasi partnerzy pragną mieć pewność, że produkowane przez nas piwa są najwyższej jakości i że ich spożywanie jest bezpieczne. A nasi pracownicy pragną pracować w firmie, która jest uczciwa i zaangażowana w działania społeczne.” – mówi Katarzyna Wilczewska

Dlatego KP zapewnia swoim partnerom pełen dostęp do informacji na temat jej produktów, możliwości współpracy i podejmowanych przez firmę działań. W tym celu sporządzane są raporty dotyczące podejmowanych przez KP działań środowiskowych i społecznych, firma utrzymuje wysokie standardy etyczne oraz przestrzega Kodeksu Etyki, prowadzi regularne spotkania z inwestorami, analitykami finansowymi i dziennikarzami.

 Poszanowanie Praw człowieka


„Działamy w sposób chroniący naszych pracowników przed wszelkimi nadużyciami politycznymi, społecznymi, czy też prawnymi.” – wyjaśnia Katarzyna Wilczewska

Dlatego Kompania Piwowarska wspiera równouprawnienie oraz przestrzega międzynarodowych standardów swoich pracowników w miejscu pracy. Dodatkowo firma opracowała własne kodeksy i polityki. Promuje prawa człowieka w łańcuchu dostaw, a także uczestniczy w dyskusjach na temat praw człowieka na poziomie krajowym oraz globalnym.
 

Zmniejszenie skutków HIV/AIDS

Z uwagi na szeroką obecność SABMiller w krajach dotkniętych epidemią, zwłaszcza w Afryce, Kompania Piwowarska również dostrzega problem związany z HIV/AIDS. Z tego powodu monitoruje wskaźnik zachorowań w Polsce, organizuje dostęp do porad i testów oraz  zapewnia opiekę medyczną dla pracowników. W krajach, gdzie zarażenia przekraczają 5% populacji zostały opracowane specjalne programy HIV/AIDS oraz wsparcie pracowników i ich rodzin.
 

Dostawcy i klienci dzielący nasze wartości

Kompania Piwowarska stale szuka możliwości lokalnych źródeł zaopatrzenia, inwestowania w swoich dostawców oraz współpracy z nimi – zdaje sobie sprawę, że z takiej sytuacji wszyscy odnoszą korzyści.

"Zależy nam na rozwoju małych i średnich firm w naszej okolicy, by tworzyć nowe miejsca pracy, co przyczyni się do rozwoju lokalnej gospodarki, poprawi jakość opieki zdrowotnej oraz poziom edukacji.” – wyjaśnia Katarzyna Wilczewska

Firma promuje przedsiębiorczość w społecznościach lokalnych, a także angażuje partnerów w działania społeczne.
 

Działania na rzecz społeczności lokalnych

„Zależy nam na tym, aby wspierać społeczności lokalne, z których się wywodzimy” – mówi Katarzyna Wilczewska

Właśnie dlatego Kompania Piwowarska wspiera wolontariat pracowniczy w ramach programu „Ekipa nie tylko od święta”, walczy z ubóstwem dzięki programowi „Warto być za” i pomaga finansowo najbardziej potrzebującym w swojej okolicy. Rocznie firma wydaje prawie 1,4 mln PLN na działania społeczne.

Kompania Piwowarska
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |