Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Muszkieterowie dynamicznie kończa rok
Muszkieterowie dynamicznie kończa rok Utwórz PDF Poleć znajomemu
17.12.2010.
Grupa Muszkieterów otworzyła kolejne 4 supermarkety, w tym pod 3 szyldem Intermarché Super i 1 nowy sklep typu „dom i ogród” Bricomarché. Tym samym do Grupy Muszkieterów w Polsce należą już 223 supermarkety Intermarché i Bricomarché.
Cztery nowe sklepy Intermarché zostały otwarte 16 grudnia w Chojnowie (woj. dolnośląskie), Kwidzynie (woj. pomorskie) i  Zbąszyniu (woj. wielkopolskie). Supermarket Bricomarché otwarto 11 grudnia w Rawie Mazowieckiej (woj. łódzkie).

Wszystkie sklepy zostały zbudowane według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Nowe placówki dysponują powierzchniami sprzedaży od 943 do 1350 m2. W każdym z nich zatrudnionych jest około 50 osób. W zależności od powierzchni, sklepy mają 5 lub 6 kas. Obok każdego z nich znajduje się parking, na prawie 100 samochodów.

Nowe sklepy dysponują powierzchniami sprzedaży od 943 do 1350 m2. W każdym z nich zatrudnionych jest około 50 osób. W zależności od powierzchni, sklepy mają 5 lub 6 kas. Obok każdego z nich znajduje się parking, na prawie 100 samochodów. Otwarciu nowych sklepów towarzyszyły liczne promocje, o których klienci dowiedzieli się z gazetek handlowych oraz billboardów.

Intermarché specjalizuje się w oferowaniu mięsa pochodzącego z własnego rozbioru oraz pieczywa z własnego wypieku. We wszystkich sklepach znajduje się również wędzarnia, dzięki czemu klienci mogą kupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów. To, co również wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection – gwarancją najwyższej jakości. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem – wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Produkty własne Intermarché są tańsze od marek konkurencyjnych o około 25%. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.

W nowym Bricomarché w Rawie Mazowieckiej znajduje się 15.000 artykułów budowlanych i dekoracyjnych. Można również zaopatrzyć się w produkty dla majsterkowiczów oraz akcesoria motoryzacyjne. Sklep posiada również szeroką ofertę artykułów dla miłośników ogrodu. Bricomarché w Rawie Mazowieckiej świadczy dla swoich klientów wiele dodatkowych usług, jak na przykład karta kredytowa lub sprzedaż ratalna. Posiadacze karty Bricomarché otrzymają darmowy kredyt do 51 dni, swobodę wyboru spośród wielu opcji spłat oraz dostęp do atrakcyjnych promocji tylko dla posiadaczy karty. Muszkieterowie prowadzący sieć Bricomarché za cel stawiają sobie oferowanie klientom najniższych cen przez cały rok.

Grupa Muszkieterów
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |