Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Marka WINIARY uruchomiła zakładkę internetową poświęconą zupom
Marka WINIARY uruchomiła zakładkę internetową poświęconą zupom Utwórz PDF Poleć znajomemu
04.11.2009.
 Wiesz czym różni się barszcz biały od żuru? A może zastanawiasz się, jak nadać swojej zupie nowy, niepowtarzalny smak? Nic prostszego! Wystarczy, że wejdziesz w specjalną zakładkę na stronie internetowej marki WINIARY - www.winiary.pl, a znajdziesz wiele informacji i ciekawostek na temat zup. Bo zupy to nasza specjalność!

Smaczniej, zdrowiej, łatwiej

W nowej zakładce, oprócz setek przepisów, znaleźć można informacje na temat nieszablonowych przypraw i ich szczególnie udanych kombinacji oraz poznać sposoby na przygotowywanie znanych i lubianych zup z oryginalnymi, nowatorskimi dodatkami.

Sprawdź, na czym polega sekret niepowtarzalnego smaku i aromatu naszych ulubionych zup. Zobacz, jak wiele walorów odżywczych dostarczają one Twojemu organizmowi.

Specjaliści od smaku i jakości

Nowa zakładka to również miejsce, gdzie prześledzić można proces powstawania zup w torebkach oraz sprawdzić ich skład. Krok po kroku pokazana jest droga, jaką przebywają zebrane z pola warzywa zanim trafią do torebki, a potem na nasze talerze w postaci pysznej zupy. Wędrówka przez suszarnię, halę produkcyjną i laboratorium, w którym sprawdzana jest jakość produktów przedstawiona jest niezwykle ciekawie i dokładnie.

Smakowita lekcja historii

Wśród wielu zgromadzonych w serwisie ciekawostek szczególe miejsce zajmuje historia zupy. Począwszy od prehistorii, przez Starożytny Rzym, aż do współczesności przyglądamy się ewolucji zupy i poznajemy historyczne podłoże jej dzisiejszej popularności. Taka lekcja przeprowadzona przy rodzinnym stole może stać się okazją do świetnej zabawy i rozbudzania dziecięcej ciekawości.

Zabawa ze szyptą rywalizacji

Z myślą o miłośnikach quizów i zagadek w zakładce pojawiać się będą konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. W pierwszym z nich wystarczyło dokończyć zdanie „Kocham zupy, bo…”. Znalezienie przekonującej argumentacji dla zakochanych w zupach Polaków nie powinno być trudne.

Marka WINIARY jest od lat liderem na rynku zup do gotowania. Jej udział w ciągu ostatniego roku wyniósł ponad 66,4% (źródło: Nielsen, MAT AS 2009, udział wartościowy).Według badania: „Panel sklepów detalicznych Nielsen” Polacy co roku kupują 20 milionów torebek barszczu białego i 28 milionów torebek ekspresowego barszczu czerwonego tej marki.



WINIARY to marka znana Polakom od ponad 60-ciu lat, a sygnowane nią wyroby są synonimem doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z innowacyjnością i nowoczesnością. Oferta WINIARY to około 200 różnych wyrobów kulinarnych, takich jak: zupy, buliony, sosy, fixy, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele oraz budynie. WINIARY zaspakajają potrzeby zarówno wielbicieli kuchni tradycyjnej, jak i nowoczesnej oraz wszystkich tych, którzy na gotowanie mają coraz mniej czasu.

Nestlé Polska
WIĘCEJ INFORMACJI z Nestle Polska S.A. (PRESS BOX) 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |