Marka Cappy wprowadza kolejną innowację |
19.11.2010. | |
Cappy Całe Jabłko to więcej niż sok i z powodzeniem zastępuje porcję owoców, bo jest najbliższe zjedzeniu całego jabłka. Firmy systemu Coca-Cola w Polsce wprowadzają kolejną innowację do portfolio marki Cappy - Cappy Całe Jabłko. Dzięki unikalnej technologii Pełnego Wyciskania (TM), jedna szklanka (200ml) Cappy Całe Jabłko zawiera tyle samo błonnika, co średniej wielkości owoc jabłka i ponad 2 razy więcej błonnika niż 100% mętny sok jabłkowy. Klarowne 100% soki jabłkowe zawierają śladowe ilości błonnika*. Polska jest pierwszym rynkiem, na którym pojawi się produkt. Cappy Całe Jabłko to produkt jedyny w swoim rodzaju; dzięki innowacyjnej i unikalnej metodzie produkcji Pełnego Wyciskania (TM), poza wyjątkowo głębokim smakiem jabłka, zawiera w sobie dobro całego owocu, płynące nie tylko z soku, ale także ze skórki, miąższu i gniazda owocu, które są szczególnie bogate w błonnik. Walory odżywcze oraz wygodne opakowanie sprawiają, że Cappy Całe Jabłko może być doskonałą propozycją dla tych, którzy poszukują łatwego i szybkiego sposobu na zdrowe odżywianie. Według aktualnych zaleceń, dotyczących zdrowego żywienia, należy spożywać 5 porcji owoców i warzyw dziennie, z czego jedną porcję może stanowić sok owocowy lub warzywny. „Jabłka są bogate w wiele biologicznie czynnych związków. Za główne substancje prozdrowotne, obecne w tych owocach, uważa się błonnik i związki fenolowe - zawierają około 2-3% błonnika, w tym połowę stanowi błonnik rozpuszczalny (pektyny). W średniej wielkości jabłku (100g) jest około 2g błonnika, tj. 8% dziennego zapotrzebowania na ten składnik. Prozdrowotne właściwości jabłek, wynikające z zawartości w nich błonnika, polegają głównie na zdolności obniżania ilości cholesterolu. Nierozpuszczalny błonnik jabłek, podobnie jak otręby pochłania cholesterol z przewodu pokarmowego i usuwa go. Wraz z obniżeniem poziomu cholesterolu zmniejsza się ryzyko chorób naczyń krwionośnych, ataku serca i wylewu. To niezwykle ważne, z żywieniowego punktu widzenia, że powstają technologie, które pozwalają te, jakże cenne właściwości jabłek przenieść do produktu gotowego, po który, z powodu braku czasu i wygody sięga coraz więcej osób.” – powiedział prof. Jan Oszmiański, kierownik Zakładu Technologii Owoców i Warzyw Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Cappy Całe Jabłko jest dostępne w sprzedaży od 15 listopada tego roku. Dystrybucja obejmie wszystkie kanały sprzedaży – zarówno tradycyjny, jak i nowoczesny. Produkt oferowany jest w opakowaniu PET o pojemności 330 ml oraz w opakowaniu kartnowym o pojemności 1L. Cena sugerowana opakowania 330 ml wynosi 2.39 zł, natomiast opakowania litrowego 4.59 zł. * Producent porównał Cappy Całe Jabłko z najpopularniejszymi sokami jabłkowymi mętnymi oraz klarownymi dostępnymi na polskim rynku. Coca-Cola HBC Polska |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |