Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Mały ale Ważny Klient Lodowy
Mały ale Ważny Klient Lodowy Utwórz PDF Poleć znajomemu
12.08.2010.
Sezon  lodowy  rozpoczął  się  w  tym  roku  z  dużym  opóźnieniem.  Obecnie  minął   jego  półmetek.  I  już  widać  kilka  nowych   tendencji.  

Zauważalnie  wzrosła  ilość  dzieci.   Wyż  demograficzny  dzieci  w  wieku  przedszkolnym  to  milion  konsumentów,  który  współdecyduje  o  zakupie  smakołyków.  A  lody są wymarzonym  dziecięcym  deserem  czy  przekąską  - od  kilku  pokoleń.    Najlepiej  gdy  lody  są  odpowiednio   dla   najmłodszego  Klienta  przygotowane.    

W  tym  sezonie  do  łask  wróciły  lody  tak  zwane  figurkowe.  Najlepiej gdy  przedstawiają  figurki  znane  z  bajek  czy  filmów.  Od  razu  bardziej  smakują  najmłodszym  Klientom.  

Ze  względu  na  dość  częste  alergie  dziecięce,  między  innymi  na:  białko  mleka  krowiego,  orzechy,  czy  niektóre  owoce  -  istotne  jest  wyraźne  oznakowanie  lodów  i  przygotowanie  oferty  lodowej  również  dla  dzieci  alergicznych.

Ważna  dla  małego  amatora  lodów  jest  funkcjonalność  samych  lodów.  Ich  kształt,  wielkość   i  gramatura  powinny  pozwalać  na  samodzielną  konsumpcję. Tutaj  najlepiej  sprzedają  się  wielopaki  różnorodnych  niewielkich  lodów.

Family Frost  Polska  Sp. z o.o.  jako  największa  sieć  sprzedaży  bezpośredniej  lodów   w  Polsce  wykorzystuje  w  tym  sezonie  taką  właśnie  ofertę  dla  Małych  ale  Ważnych  Klientów  lodowych.

Bogusław Kazimierz Kamiński
Prezes Zarządu  

FAMILY FROST POLSKA Sp. z o.o.
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |