Mały ale Ważny Klient Lodowy |
12.08.2010. | |
Sezon lodowy rozpoczął się w tym roku z dużym opóźnieniem. Obecnie minął jego półmetek. I już widać kilka nowych tendencji.
Zauważalnie wzrosła ilość dzieci. Wyż demograficzny dzieci w wieku przedszkolnym to milion konsumentów, który współdecyduje o zakupie smakołyków. A lody są wymarzonym dziecięcym deserem czy przekąską - od kilku pokoleń. Najlepiej gdy lody są odpowiednio dla najmłodszego Klienta przygotowane. W tym sezonie do łask wróciły lody tak zwane figurkowe. Najlepiej gdy przedstawiają figurki znane z bajek czy filmów. Od razu bardziej smakują najmłodszym Klientom. Ze względu na dość częste alergie dziecięce, między innymi na: białko mleka krowiego, orzechy, czy niektóre owoce - istotne jest wyraźne oznakowanie lodów i przygotowanie oferty lodowej również dla dzieci alergicznych. Ważna dla małego amatora lodów jest funkcjonalność samych lodów. Ich kształt, wielkość i gramatura powinny pozwalać na samodzielną konsumpcję. Tutaj najlepiej sprzedają się wielopaki różnorodnych niewielkich lodów. Family Frost Polska Sp. z o.o. jako największa sieć sprzedaży bezpośredniej lodów w Polsce wykorzystuje w tym sezonie taką właśnie ofertę dla Małych ale Ważnych Klientów lodowych. Bogusław Kazimierz Kamiński Prezes Zarządu FAMILY FROST POLSKA Sp. z o.o. |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |