Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow MAKRO Cash & Carry uruchomiło w Lesznie MAKRO Punkt
MAKRO Cash & Carry uruchomiło w Lesznie MAKRO Punkt Utwórz PDF Poleć znajomemu
19.05.2010.


18 maja br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło w Lesznie kolejny MAKRO Punkt – filię poznańskiej hali, dedykowaną głównie klientom z sektora handlu detalicznego. Dzięki nowemu rozwiązaniu właściciele sklepów z Wielkopolski będą mogli jeszcze szybciej i sprawniej zaopatrywać się w asortyment potrzebny do codziennego prowadzenia biznesu. Obiekt różni się od innych hal formatem i specjalnie wyselekcjonowanym asortymentem.

18 maja br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło w regionie wielkopolskim drugą w Polsce halę małego formatu – rozwiązanie skierowane głównie do sektora handlu detalicznego – zgodnie z misją firmy, aby być jak najbliżej swoich profesjonalnych klientów. W ramach projektu hala MAKRO w Poznaniu rozszerza swoje działanie o MAKRO Punkt zlokalizowany w Lesznie.

Oferta artykułów dostępnych w MAKRO Punkcie została dostosowana głównie do potrzeb właścicieli sklepów spożywczych. Dlatego podstawowy asortyment stanowią artykuły spożywcze takie, jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze (np. sosy, przyprawy, zupki), artykuły sypkie, kawa, herbata, słodycze, chemia i kosmetyki, nabiał, tłuszcze, alkohol sprzedawany tylko na koncesję oraz papierosy. Dodatkowo w MAKRO Punkcie będzie dostępna prawie cała oferta produktów Aro – rozwiązania dostępnego wyłącznie w MAKRO, gwarantującego najniższą cenę na rynku. W hali dostępne będą także mrożonki, które zostaną wyeksponowane w trzech ladach chłodniczych.
 
Powierzchnia MAKRO Punktu wynosi 1100 m2. W hali zmodernizowano layout; zmieniono ustawienie i rodzaj regałów tak, by zapewnić Klientom maksymalna wygodę dokonywania zakupów.

Otwarcie MAKRO Punktu w Lesznie stanowi kontynuację polityki MAKRO mającą na celu wspieranie przedsiębiorców. Jako solidny partner w biznesie we wszystkich działaniach uwzględniamy potrzeby naszych profesjonalnych klientów oferując o wiele więcej niż tylko szeroki asortyment produktów. W tym roku uruchomiliśmy ogólnopolski projekt bezpłatnych szkoleń „Idealny Biznes”, wprowadziliśmy unikalną na polskim rynku politykę cenową „Gwarancja najniższej ceny”, a w najbliższym czasie planujemy uruchomienie programu, mającego na celu wsparcie lokalnych, niezależnych sklepów. Wszystko to w trosce o los niezależnego handlu w Polsce – mówi Uwe Hoelzer, Prezes MAKRO Cash & Carry.

Pierwsza hala małego formatu została otwarta w październiku 2009 w Tarnowie. Tamtejszy MAKRO Punkt stanowi filię krakowskiej hali MAKRO.




MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 30 hal (w tym jedną halę mniejszego formatu – MAKRO Punkt w Tarnowie). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
            
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 30 krajach świata. Firma jest właścicielem około 670 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2009 roku osiągnęła obrót w wysokości 31 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2009 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 66 miliardów Euro. Firma ta zarządza ponad 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia około 300 000 pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de .


MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 


OKNOBRAMA.PL


| PressBox | BIZNET24.PL | Łazienka i Kuchnia | PortalBUDOWA | 1BUDOWNICTWO.PL| DOMportal


press box: | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | MODECOM | Mondial Assistance | VALVEX | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | Franke | Winkhaus | Gerda | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | ASTOR | Media Saturn | MAPA |