Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow MAKRO Cash & Carry reprezentuje Polskę w konkursie European Business Awards
MAKRO Cash & Carry reprezentuje Polskę w konkursie European Business Awards Utwórz PDF Poleć znajomemu
11.05.2010.

MAKRO znalazło się w gronie 25 polskich firm wybranych, by reprezentować kraj w prestiżowym konkursie European Business Awards. Celem jest wyłonienie przedsiębiorstw, które najlepiej realizują trzy wartości przyświecające organizatorom konkursu: innowacyjność, doskonałość oraz zrównoważony rozwój.

29 kwietnia organizatorzy konkursu European Business Awards, sponsorowanego przez bank HSBC, (www.businessawardseurope.com ) ogłosili, iż firma MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  będzie reprezentowała Polskę w tegorocznej edycji konkursu. Pomimo dużej konkurencji, MAKRO znalazło się w gronie 25 firm – Reprezentantów Krajowych, którzy w kolejnym etapie będą walczyli o tytuł Ruban d’Honneur. Ostateczni zwycięzcy w poszczególnych kategoriach zostaną ogłoszeni podczas uroczystości, która będzie miała miejsce 16 listopada w Paryżu.

W czwartej edycji konkursu European Business Awards panel składający się uznanych specjalistów poszukiwał organizacji wykazujących się wyjątkowym podejściem do biznesu, uwzględniającym innowacyjność, doskonałość oraz zrównoważony rozwój.

Jesteśmy zaszczyceni, że możemy reprezentować Polskę. Działamy w branży hurtowej na polskim rynku od 15 lat i cieszy nas, że znaleźliśmy się wśród wiodących organizacji w kraju i w naszej branży. Konkurs European Business Awards promuje najbardziej dynamiczne firmy w Europie, zatem liczymy na wyróżnienie tytułem Ruban d’Honneur w kolejnym etapie oraz zwycięstwo w kategorii „zorientowanie na klienta” – mówi Uwe Hoelzer, Prezes MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Konkurs European Business Awards ma na celu eksponowanie oraz promowanie firm, które odnoszą sukces łącząc innowacyjność z odpowiedzialnym funkcjonowaniem w otoczeniu.

W 2009 roku, 99 firm, którym przyznano tytuł Ruban d’Honneur, w sumie wygenerowało obroty na poziomie przekraczającym 570 bilionów euro i przeciętnie odnotowało roczny wzrost dochodu w wysokości 56%.  

Przez ostatnie 4 lata mieliśmy do czynienia z bardzo wysokimi standardami zgłoszeń ze strony organizacji, które z pasją działają w swoich branżach. Jednakże niewielu ma szansę reprezentować swój kraj i konkurować o miejsce w gronie wiodących firm w Unii Europejskiej. Wybór na Reprezentanta Krajowego to ogromne wyróżnienie i wspólnie z bankiem HSBC mamy nadzieję, że Polska odniesie sukces w kolejnej rundzie – mówi Adrian Tripp, CEO konkursu European Business Awards.  



MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 15 lat; posiada obecnie 29 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 269 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
            
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 29 krajach świata. Firma jest właścicielem ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2008 roku osiągnęła obrót w wysokości 33,1 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2008 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 68 miliardy Euro. Firma ta zarządza 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia 290 tys. pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de.


MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 


OKNOBRAMA.PL


| PressBox | BIZNET24.PL | Łazienka i Kuchnia | PortalBUDOWA | 1BUDOWNICTWO.PL| DOMportal


press box: | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | MODECOM | Mondial Assistance | VALVEX | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | Franke | Winkhaus | Gerda | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | ASTOR | Media Saturn | MAPA |