Ledecco dojrzało do zmian |
20.12.2010. | |
Polski producent oświetlenia LED po roku obecności na rynku zdecydował się na odświeżenie systemu identyfikacji wizualnej. Ta ewolucja to zabieg dość odważny, jednak decyzja o jej przeprowadzeniu wynika z obserwacji otoczenia marki i percepcji jej komunikatów. Opracowując nową koncepcję graficzną zależało nam, żeby oddawała ona tożsamość i osobowość marki oraz specyfikę branży w której się poruszamy - wyjaśnia specjalista ds. komunikacji w LEDECCO sp. z o.o. Karolina Wójcicka. Firma przeprowadziła audyt wizerunkowy, który pomógł w ustaleniu nowych standardów komunikacji wizualnej. Zmiany wdrożono w sposób zauważalny dla odbiorcy, tak aby podkreślić unikatowe wartości marki. W warstwie formalnej logo nadal pracuje na tych samych elementach znaku - zmiany dotyczą ich wzajemnego układu, stylu oraz proporcji. Aktualne logo LEDECCO składa się z dwóch części - logotypu oraz elementu graficznego. Element graficzny jest próbą zobrazowania i interpretacji promieni słonecznych, które z kolei są wyrazem ciepła i poczucia bezpieczeństwa. Logotyp jest dynamiczną częścią znaku firmowego i rzutuje na percepcję całego logo tworząc eklektyczne połączenie minimalizmu, czystości, precyzji z przewrotnością i nonszalancją . Odświeżony system identyfikacji wizualnej marki LEDECCO jest początkiem strategicznych zmian w spółce. LEDECCO |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |