Kupić nie kupić, potargować można |
04.11.2013. | |
Kolejne powiedzenie, które dotyczy również Amiki. Tutaj znaczy to tyle, że Amica po raz kolejny brała udział w targach. Były to targi produktowe firmy AGD Market zorganizowane w hotelu Mercure w Zakopanem. Branżowe targi odbyły się 19 października w stolicy polskich Tatr, a o ich rozmachu świadczy fakt, że przez stoisko Amiki przewinęło się ponad 400 gości – właścicieli sklepów detalicznych i SMK. Stoisko to robiło naprawdę imponujące wrażenie, bo zaprezentowano na nim prawie 40 produktów z kategorii BI i FS. Oglądający mieli możliwość zapoznania się ze wszystkimi nowościami produktowymi Amiki, które podbijają krajowy rynek i dużym rozmachem przebijają się także na rynki zagraniczne. Rafał Drewicz, koordynator ds. szkoleń i promocji, podkreślał wyjątkowo duże zainteresowanie handlowców stoiskiem Amiki: – To, że nas znają, jest oczywiste, ale że znają nas z najlepszej strony… jest już szalenie miłe. Gdy się pracuje w fabryce, nawet za biurkiem, nie doświadcza się tego na co dzień, ale bezpośredni kontakt podczas takich imprez jak zakopiańskie targi pozwala z bliska i na własne oczy zobaczyć zainteresowanie, jakie wzbudzają nasze produkty. Nowości, które wprowadzamy właśnie na rynek, były przedmiotem wielu ciekawych rozmów z klientami i dociekliwych pytań z ich strony. Dla handlowców była to bowiem również niecodzienna okazja do wymiany uwag z drugą stroną – przedstawicielami producenta. Mogli się dowiedzieć o wiele więcej, niż to wynika z materiałów reklamowych. Każdy z odwiedzających stoisko Amiki otrzymał pakiet takich materiałów: katalogi produktowe, ulotki promocyjne i gadżety firmowe. Dodatkowymi atrakcjami stoiska Amiki były pokazy kulinarne prowadzone przez Andrzeja Polana, którym towarzyszyła degustacja regionalnych potraw z oscypkiem, a także konkursy kulinarne i związane z produktami Amiki. Takie spotkania, jak zakopiańskie targi, gdzie nie trzeba było niczego kupować, nie trzeba było się nawet targować, ale za to można było zdobyć masę ciekawych informacji o najnowszych technologiach i produktach z Wronek, pozostawiają trwały ślad na drodze inteligentnych rozwiązań, którą Amica konsekwentnie podąża. Amica
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |