Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Kupić nie kupić, potargować można
Kupić nie kupić, potargować można Utwórz PDF Poleć znajomemu
04.11.2013.


Kolejne powiedzenie, które dotyczy również Amiki. Tutaj znaczy to tyle, że Amica po raz kolejny brała udział w targach. Były to targi produktowe firmy AGD Market zorganizowane w hotelu Mercure w Zakopanem.

Branżowe targi odbyły się 19 października w stolicy polskich Tatr, a o ich rozmachu świadczy fakt, że przez stoisko Amiki przewinęło się ponad 400 gości – właścicieli sklepów detalicznych i SMK. Stoisko to robiło naprawdę imponujące wrażenie, bo zaprezentowano na nim prawie 40 produktów z kategorii BI i FS.

Oglądający mieli możliwość zapoznania się ze wszystkimi nowościami produktowymi Amiki, które podbijają krajowy rynek i dużym rozmachem przebijają się także na rynki zagraniczne. Rafał Drewicz, koordynator ds. szkoleń i promocji, podkreślał wyjątkowo duże zainteresowanie handlowców stoiskiem Amiki: – To, że nas znają, jest oczywiste, ale że znają nas z najlepszej strony… jest już szalenie miłe. Gdy się pracuje w fabryce, nawet za biurkiem, nie doświadcza się tego na co dzień, ale bezpośredni kontakt podczas takich imprez jak zakopiańskie targi pozwala z bliska i na własne oczy zobaczyć zainteresowanie, jakie wzbudzają nasze produkty. Nowości, które wprowadzamy właśnie na rynek, były przedmiotem wielu ciekawych rozmów z klientami i dociekliwych pytań z ich strony. Dla handlowców była to bowiem również niecodzienna okazja do wymiany uwag z drugą stroną – przedstawicielami producenta. Mogli się dowiedzieć o wiele więcej, niż to wynika z materiałów reklamowych. Każdy z odwiedzających stoisko Amiki otrzymał pakiet takich materiałów: katalogi produktowe, ulotki promocyjne i gadżety firmowe.

Dodatkowymi atrakcjami stoiska Amiki były pokazy kulinarne prowadzone przez Andrzeja Polana, którym towarzyszyła degustacja regionalnych potraw z oscypkiem, a także konkursy kulinarne i związane z produktami Amiki.

Takie spotkania, jak zakopiańskie targi, gdzie nie trzeba było niczego kupować, nie trzeba było się nawet targować, ale za to można było zdobyć masę ciekawych informacji o najnowszych technologiach i produktach z Wronek, pozostawiają trwały ślad na drodze inteligentnych rozwiązań, którą Amica konsekwentnie podąża.

Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |