Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Kompleksowa kampania promująca Aro - markę dostępną wyłącznie w tradycyjnych polskich sklepach
Kompleksowa kampania promująca Aro - markę dostępną wyłącznie w tradycyjnych polskich sklepach Utwórz PDF Poleć znajomemu
05.05.2010.


4 maja br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca markę Aro. Po raz pierwszy marka, która jest dostępna wyłącznie w tradycyjnych polskich sklepach, będzie promowana jednocześnie za pośrednictwem telewizji, prasy branżowej, Internetu i materiałów POS. Głównym celem kampanii jest dodatkowe wsparcie właścicieli sklepów detalicznych, którzy stanowią ważną grupę klientów firmy MAKRO Cash & Carry.

Główny przekaz kampanii zawiera zachętę do zakupu produktów Aro, które są zawsze najtańsze na rynku i można je „brać w ciemno”, bez wcześniejszego porównywania cen. Komiksowa wizualizacja wykorzystana w materiałach reklamowych stanowi zabawną ilustrację głównego hasła kampanii – „Bierz w ciemno do swojego sklepu”.

 Kampania Aro została przygotowana w dwóch odsłonach – jej adresatami są zarówno przedsiębiorcy z sektora handlu detalicznego zaopatrujący się w MAKRO, jak i klienci końcowi robiący zakupy w małych i średnich sklepach. W ten sposób MAKRO wspiera niezależnych sprzedawców w prowadzeniu biznesu.

Pierwszy etap kampanii, skierowany do właścicieli sklepów, rozpoczyna się 4 maja pod hasłem „Bierz w ciemno do swojego sklepu”. Działania będą obejmowały m.in. dystrybucję materiałów POS w halach MAKRO oraz wysyłanie sms-ów do klientów z informacjami o oferowanych produktach marki Aro. Dodatkowo kampania prowadzona będzie w prasie branżowej adresowanej do przedsiębiorców z sektora handlowego.

Drugi etap ogólnopolskiej kampanii, skierowany do klientów końcowych, rozpoczyna się 10 maja i będzie prowadzony w mediach pod hasłem „Bierz w ciemno w najbliższym sklepie”. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję ogólnopolską. Spoty reklamowe o długości 15 sekund pojawią się m.in. w stacjach: TVP, TVN i Polsat, jak również w kanałach skierowanych do kobiet, jak TVN Style.

Marka Aro jest dystrybuowana na wyłączność w sieci MAKRO Cash & Carry. Asortyment Aro składa się dzisiaj z prawie 1000 produktów – zarówno spożywczych, jak i przemysłowych. Marka Aro powstała z myślą o mniejszych sklepach, pawilonach handlowych i punktach małej gastronomii, których właściciele przy zakupach kierują się przede wszystkim niską ceną. Gwarantowana najlepsza na rynku cena produktów sygnowanych tą marką powoduje, że zastosowanie Aro w codziennym biznesie przekłada się na dodatkowe zyski.




MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 15 lat; posiada obecnie 29 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 269 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
            
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 29 krajach świata. Firma jest właścicielem ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2008 roku osiągnęła obrót w wysokości 33,1 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2008 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 68 miliardy Euro. Firma ta zarządza 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia 290 tys. pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de.


MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 


OKNOBRAMA.PL


| PressBox | BIZNET24.PL | Łazienka i Kuchnia | PortalBUDOWA | 1BUDOWNICTWO.PL| DOMportal


press box: | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | MODECOM | Mondial Assistance | VALVEX | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | Franke | Winkhaus | Gerda | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | ASTOR | Media Saturn | MAPA |