Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Jack Daniel's Single Barrel odświeżył swój wizerunek
Jack Daniel's Single Barrel odświeżył swój wizerunek Utwórz PDF Poleć znajomemu
20.11.2009.
Jack Daniel’s Single Barrel Tennessee Whiskey podjęła działania w celu odświeżenia wizerunku opakowania. Wyrafinowana butelka nawiązuje do kształtu karafki z grubego szkła, z lekko zaokrąglonymi rogami, które odzwierciedlają łagodny charakter tej doskonałej whiskey. Nowy Jack Daniel’s Single Barrel jest już dostępny.

Jack Daniel’s Single Barrel Tennessee Whiskey- „Nowa butelka oddaje naturę marki, podkreślając autentyczność i męskość Jacka Daniel’sa” – mówi Piotr Chmielecki, Brand Manager marki Jack Daniel’s w Polsce. – „Teraz butelka jest lepiej widoczna na półce czy za barem, dzięki czemu lepiej komunikuje pozycję marki. Jestem przekonany, że zainteresuje każdego wyrafinowanego i wymagającego konsumenta.”

Jack Daniel’s Single Barrel Tennessee Whiskey jest jedyna na świecie Tennessee whiskey typu „single barrel”, filtrowaną przez warstwy węgla drzewnego. Po zakończeniu procesu filtracji każda beczka Jacka Daniel’sa  leżakuje w odpowiednich warunkach. Dzięki zmieniającej się temperaturze kolejnych pór roku w Tennessee barwa „odpoczywającego” alkoholu staje się coraz głębsza, a smak znacznie pełniejszy. Mistrzowie degustatorzy sprawdzają wszystkie próbki i odkładają te beczki, których zawartość, ich zdaniem, osiągnęła już stan doskonałej, bogatej w smaku, aromatycznej whiskey. W tle pełnego, głębokiego smaku Jack Daniel’s Single Barrel Tennessee Whiskey znajdziemy aromat dębu, wanilii i karmelu. To dzieło artystów smaku, którzy pochylają się nad każdą pojedynczą kroplą wyprodukowanej whiskey.

Liberty Group
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:































 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |