Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Harnaś w nowej oprawie za 1,99
Harnaś w nowej oprawie za 1,99 Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.09.2010.
Z początkiem września marka Harnaś, z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna sprzedaż w nowej ofercie cenowej: 1,99 zł za butelkę Harnasia Jasne Pełne. Marka pojawi się także w nowej oprawie podkreślającej jakość piwa płynącą z bogatej tradycji Browaru Okocim, z którego wywodzą się korzenie marki. Nowa, atrakcyjna cena i oprawa Harnasia wspierane są kampanią telewizyjną.

„Wraz z początkiem sezonu jesiennego przygotowaliśmy dla naszych konsumentów  kolejną - po promocji „Harnaś miliony piw rozdaje” -  niespodziankę - Harnasia w atrakcyjnej cenie: 1,99 zł za butelkę. Nową cenę eksponujemy na odświeżonych opakowaniach Harnasia, podkreślających pochodzenie marki, bogatą, ponad 160-letnią tradycję Browaru Okocim, z którego wywodzi się Harnaś” – powiedział Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Harnaś.

„Telewizyjna kampania reklamowa prowadzona równolegle z pojawieniem się Harnasia w cenie 1,99 zł za butelkę będzie – w myśl hasła ‘Po robocie nagroda się należy’ - przypominać naszym konsumentom o tym że po wytężonej, całodziennej pracy Harnaś może być zasłużoną nagrodą” – dodał Jacek Stefaniak.

15 – sekundowy spot reklamowy będzie emitowany na antenie największych stacji telewizyjnych, takich jak: Polsat, Polsat Sport, Polsat News, TV 4.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.
Autorem kreacji nowych opakowań jest  Mamastudio.
Autorem kreacji reklamy jest agencja Red 8 Communication Group.
Promocyjna cena będzie komunikowana - poza kampanią i opakowaniem Harnasia - za pomocą materiałów POS w punkcie zakupu.

Carlsberg Polska
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |