Globalny zasięg i standard usług |
12.05.2011. | |
Międzynarodowe przedsiębiorstwa działające na skalę globalną, często traktują świat nie jako zbiór niemal dwustu niezależnych państw, ale jako jedno terytorium. Dzięki takiemu podejściu, firmy mogą świadczyć swoje usługi w wielu krajach jednocześnie, na tym samym, wysokim poziomie
Biorąc pod uwagę kryteria geograficzne oraz ekonomiczne, świat można podzielić na trzy główne regiony: AMER (kontynenty amerykańskie), EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) oraz APJ (Azja, Pacyfik i Japonia). Podział ten stosowany jest głównie przez duże, międzynarodowe przedsiębiorstwa i wyznacza obszary, na których świadczą one swoje usługi. Na terenie krajów regionu EMEA funkcjonuje m.in. firma Hemmersbach, zajmująca się kompleksowym serwisem sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego na skalę przemysłową. EMEA – wiele krajów, jedno terytorium - Zasięgiem naszej działalności obejmujemy wszystkie kraje Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Obsługa klientów z tak dużego obszaru, zróżnicowanego pod względem językowym i kulturowym, nie byłaby jednak możliwa, gdyby nie rozbudowany system zarządzania i metody działania wypracowywane przez wiele lat doświadczenia – tłumaczy Dariusz Stańczyk, dyrektor zarządzający firmy Hemmersbach. Wszystkie zlecenia są zarządzane i kontrolowane centralnie przez główną siedzibę przedsiębiorstwa zlokalizowaną w Niemczech. – Aby zachować najwyższy poziom usług i realizować je w sposób najbardziej optymalny pod względem kosztów i czasu, naszych partnerów międzynarodowych obsługujemy również za pośrednictwem oddziałów w 11 krajach Europy oraz poprzez sieć Autoryzowanych Partnerów w ponad 50 państwach – podkreśla. Jedność w różnorodności Działalność na skalę międzynarodową wymaga nie tylko konsolidacji działań i scentralizowanego zarządzania procesami, ale również indywidualnego podejścia do każdego realizowanego zadania. Na świecie nie ma dwóch identycznych państw, kultur czy języków. Dlatego tak ważne jest dostrzeżenie specyfiki każdego kraju i elastyczne dostosowywanie się do istniejących różnic. - Choć region EMEA traktujemy jako jedno terytorium, w którym stosujemy te same procedury zarządzania i kontroli, zawsze staramy się zauważać odrębność każdego kraju, a w związku z tym również każdego klienta. Zespół doświadczonych Koordynatorów Krajowych pomaga przezwyciężać bariery kulturowe i językowe na każdym etapie realizacji zleceń. Dzięki temu, w każdym państwie, na którego obszarze działamy, nasi klienci mogą liczyć na ten sam, bardzo wysoki standard usług – podsumowuje Dariusz Stańczyk. Hemmersbach |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |