Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Globalny zasięg i standard usług
Globalny zasięg i standard usług Utwórz PDF Poleć znajomemu
12.05.2011.
Międzynarodowe przedsiębiorstwa działające na skalę globalną, często traktują świat nie jako zbiór niemal dwustu niezależnych państw, ale jako jedno terytorium. Dzięki takiemu podejściu, firmy mogą świadczyć swoje usługi w wielu krajach jednocześnie, na tym samym, wysokim poziomie

Biorąc pod uwagę kryteria geograficzne oraz ekonomiczne, świat można podzielić na trzy główne regiony: AMER (kontynenty amerykańskie), EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) oraz  APJ (Azja, Pacyfik i Japonia). Podział ten stosowany jest głównie przez duże, międzynarodowe przedsiębiorstwa i wyznacza obszary, na których świadczą one swoje usługi. Na terenie krajów regionu EMEA  funkcjonuje m.in. firma Hemmersbach, zajmująca się kompleksowym serwisem sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego na skalę przemysłową.  

EMEA – wiele krajów, jedno terytorium
- Zasięgiem naszej działalności obejmujemy wszystkie kraje Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Obsługa klientów z tak dużego obszaru, zróżnicowanego pod względem językowym i kulturowym, nie byłaby jednak możliwa, gdyby nie rozbudowany system zarządzania i metody działania wypracowywane przez wiele lat doświadczenia – tłumaczy Dariusz Stańczyk, dyrektor zarządzający firmy Hemmersbach. Wszystkie zlecenia są zarządzane i kontrolowane centralnie przez główną siedzibę przedsiębiorstwa zlokalizowaną w Niemczech. – Aby zachować najwyższy poziom usług i realizować je w sposób najbardziej optymalny pod względem kosztów i czasu, naszych partnerów międzynarodowych obsługujemy również za pośrednictwem oddziałów w 11 krajach Europy oraz poprzez sieć Autoryzowanych Partnerów w ponad 50 państwach – podkreśla.

Jedność w różnorodności

Działalność na skalę międzynarodową wymaga nie tylko konsolidacji działań i scentralizowanego zarządzania procesami, ale również indywidualnego podejścia do każdego realizowanego zadania. Na świecie nie ma dwóch identycznych państw, kultur czy języków. Dlatego tak ważne jest dostrzeżenie specyfiki każdego kraju i elastyczne dostosowywanie się do istniejących różnic. - Choć region EMEA traktujemy jako jedno terytorium, w którym stosujemy te same procedury zarządzania i kontroli, zawsze staramy się zauważać odrębność każdego kraju, a w związku z tym również każdego klienta. Zespół doświadczonych Koordynatorów Krajowych pomaga przezwyciężać bariery kulturowe i językowe na każdym etapie realizacji zleceń. Dzięki temu, w każdym państwie, na którego obszarze działamy, nasi klienci mogą liczyć na ten sam, bardzo wysoki standard usług – podsumowuje Dariusz Stańczyk.

Hemmersbach
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |