Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Epicor Mobile Field Service Produktem Roku 2009 według magazynu Customer Interaction Solutions
Epicor Mobile Field Service Produktem Roku 2009 według magazynu Customer Interaction Solutions Utwórz PDF Poleć znajomemu
16.02.2010.
Mobilne rozwiązanie firmy Epicor uhonorowane nagrodą Product of the Year Award 2009  przez wiodący magazyn IT z prawie trzydziestoletnią tradycją na rynku wydawniczym

Epicor Mobile Field Service, będące mobilnym rozwiązaniem firmy Epicor Software Corporation (NASDAQ: EPIC), dostawcy zintegrowanych aplikacji dla średniej wielkości firm, otrzymało nagrodę Product of the Year Award 2009 od magazynu Customer Interaction Solutions. Wydawany przez Technology Marketing Corporation (TMC®) magazyn jest czołowym periodykiem skierowanym do branży IT, który już od 1982 roku szczegółowo opisuje zagadnienia związane z systemami CRM, centrami obsługi klienta i teleusługami.

Epicor Mobile Field Service to rozwiązanie z linii produktów Epicor Mobile przeznaczone dla przedsiębiorstw ze skomplikowaną strukturą personelu pracującego w terenie. Dzięki pełnej synchronizacji danych ERP z bezprzewodowymi urządzeniami PDA zapewnia ono kluczowe narzędzia biznesowe zespołom i pracownikom pracującym w terenie, którzy szczególnie potrzebują dokładnych i aktualnych informacji. Co ważne, rozwiązanie to nie wymaga ciągłego utrzymywania połączenia.

Epicor Mobile Field Service umożliwia kontekstowy, łatwy w użyciu sposób zarządzania pracą grupową (workflow). Rozwiązanie wyposażone jest w obsługę GPS oraz tzw. kreatory, które prowadzą użytkownika krok po kroku przez wykonywane zadania i upraszczają ich realizację oraz wprowadzanie danych. Dodatkowo za pomocą mobilnej konsoli dyspozytorskiej albo bezpośrednio w systemie ERP firmy Epicor można zarządzać, aktualizować i śledzić harmonogramy wizyt, prace, wyposażenie oraz materiały i zapasy.

„Jesteśmy zaszczyceni nagrodą Product of the Year Award 2009. Sądzimy, że potwierdza ona innowacyjność naszej firmy w dziedzinie rozwiązań mobilnych dla przedsiębiorstw — powiedział Rodney Winger, Senior Director of Product Marketing w firmie Epicor — Łączność w czasie rzeczywistym zapewnia kierownictwu i personelowi mobilnemu najwyższy poziom widoczności, umożliwiając integrację pracy biurowej z działalnością terenową. Usługa Epicor Mobile Field Service to doskonałe rozszerzenie naszego rozwiązania ERP i znakomity przykład tego, jak Epicor pozwala klientom prowadzić biznes bez barier.”

„Postanowiliśmy uhonorować Epicor Mobile Field Service ponieważ, według nas, jest ono przykładem doskonałości technologicznej w swojej dziedzinie. Co ważne, rozwiązanie zapewnia szybki zwrot z inwestycji użytkownikom — powiedział Rich Tehrani, dyrektor generalny TMC — Od 12 lat magazyn Customer Interaction Solutions wyróżnia innowacyjne firmy za wkład w rozwój technologii i udoskonalanie aplikacji.”

Zwycięzcy 12. edycji dorocznego konkursu na produkt roku zostaną przedstawieni w styczniowym wydaniu Customer Interaction Solutions pod adresem www.cismag.com. Więcej informacji o nagrodach dla produktów roku 2009 przyznawanych przez magazyn Customer Interaction Solutions oraz o innych publikacjach TMC można znaleźć pod adresem www.tmcnet.com.

ITBC Communication
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:





























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |