Skip to content

Reklama

START
Dynamiczny rozwój sieci NEONET - 30 nowych sklepów w 2017 roku, a w planach kolejne otwarcia Utwórz PDF Poleć znajomemu
05.01.2018.


Miniony rok był dla NEONET, jednego z liderów branży RTV/AGD w Polsce, okresem wytężonej pracy w dziedzinie rozwoju sieci sprzedaży detalicznej. Wysiłki przyniosły efekty – marka otworzyła lub zrelokowała w sumie 30 nowych sklepów, a 30 kolejnych zmodernizowała. – To dopiero początek – zapowiada Bartosz Piotrowski, dyrektor działu rozwoju NEONET. 

Dzięki ostatnim inwestycjom NEONET jest obecny w blisko 300 lokalizacjach w całej Polsce, głównie w miastach o liczbie mieszkańców nieprzekraczającej 200 tysięcy. Jednak 2017 rok był ważny dla marki nie tylko ze względu na otwarcia nowych punktów sprzedaży.

- W ubiegłym roku otworzyliśmy lub zrelokowaliśmy 30 sklepów, ale przede wszystkim rozpoczęliśmy zakrojony na szeroką skalę proces rewitalizacji naszych salonów - mówi Bartosz Piotrowski, dyrektor działu rozwoju NEONET. – W ramach modernizacji dostosowujemy dostępne powierzchnie do najnowszych standardów poprzez wprowadzanie autorskich rozwiązań ekspozycyjnych, usprawnienie systemów bezpieczeństwa i inwestycje w infrastrukturę, czyli na przykład wymianę oświetlenia na LEDowe. Do tej pory poddaliśmy takim zabiegom ponad 30 sklepów, a planujemy już kolejne wdrożenia  - dodaje.

Podążanie za trendami przynosi efekty – po pierwsze w postaci pozytywnych opinii ze strony klientów, po drugie w postaci wzrostu mierzalnych wskaźników operacyjnych. Relokacje, rewitalizacje i otwarcia to jednak jeszcze nie wszystko. Na nadchodzące miesiące NEONET szykuje kilka niespodzianek.

- W 2018 roku planujemy też parę dodatkowych zmian w przestrzeni naszych sklepów, ale na razie nie mogę podawać szczegółów. Na pewno zaskoczymy rynek kilkoma ciekawymi realizacjami w tym roku - podsumowuje Bartosz Piotrowski.











Grupa NEONET jest jednym z liderów rynku AGD, RTV, IT, akcesoria i multimedia. Powstała w 1991 roku w Polsce i obecnie skupia sieć blisko 300 salonów sprzedaży w całym kraju. Oferuje najwyższej klasy markowe produkty zarówno w swoich sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym www.neonet.pl. Misją Grupy NEONET jest, by Klienci dokonali najlepszego dla siebie wyboru sprzętu RTV, AGD i IT oraz mogli w pełni cieszyć się jego funkcjonalnością. Wysoki poziom usług i zaufanie Klientów przyniosły Grupie NEONET wiele znaczących nagród i wyróżnień, m.in.: Gwiazda Jakości Obsługi, Laur Klienta i Konsumenta czy tytuł Created in Poland Superbrands. W 2016 roku NEONET dołączył do międzynarodowej grupy zakupowej E-Square.

NEONET
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |