Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Czekoladowy Pawełek od Wedla i jest Ok!!!
Czekoladowy Pawełek od Wedla i jest Ok!!! Utwórz PDF Poleć znajomemu
17.05.2010.


Do wedlowskiej rodziny Pawełka dołączył batonik z delikatnym nadzieniem czekoladowym. Zawiera, podobnie jak każdy batonik z drużyny Pawełka, pięć kostek wedlowskiej czekolady wypełnionych gęstym i jedwabiście gładkim nadzieniem.
Pozostałe propozycje to batoniki o smakach: adwokat, amaretto, orzech, śmietanka i toffi.

Nowe pozycjonowanie marki

Celem działań promocyjnych Pawełka jest odświeżenie wizerunku i zwiększenie atrakcyjności marki w oczach młodych ludzi. Kampania, jak wszystkie działania wokół marki, ma na celu dotarcie do szerszego  grona konsumentów, a co za tym idzie, zachęcenie do zakupu i zwiększenie sprzedaży, tego sztandarowego batonika od Wedla.



Kampania skierowana jest do ludzi młodych, mieszkających w dużych miastach. Konsumenci sięgający po nowego batonika żyją aktywnie, często łącząc pracę zawodową z rolą rodziców. W świecie Pawełka spotykamy szczęśliwych ludzi, którzy podczas aktywnego dnia, czerpią przyjemność z chwili odpoczynku. Te osoby sięgają po Pawełka zawsze wtedy, gdy mają ochotę na małą przyjemność, która pozwoli im nabrać ochoty na resztę dnia. Batonik daje impuls do działania oraz ogromną siłę, dzięki której świat staje się odjazdowy, odlotowy i pełen pozytywnych emocji. Jego intensywne i gładkie nadzienie, ma smak radości, czerpanej z beztroskiej chwili odpoczynku. Na dodatek, nowy Pawełek, jest zaraźliwie pozytywny i może powodować długotrwały, szczery uśmiech na twarzach naszych przyjaciół. Gwarantem smaku i jakości całej rodziny Pawełka jest marka Wedel.

Kampania Pawełka, tak jak wszystkie kampanie reklamowe Wedla będzie komunikowana na wielu płaszczyznach, poprzez: bilbord sponsorski, outdoor oraz działania w Internecie. Kampania wpisuje się w nową strategię komunikacji marki, opartą na haśle „Wedel, wyprodukowano dla przyjemności”. Założenia kampanii opierają się na przekonaniu, że na całym świecie powody, dla których ludzie jedzą czekoladę są takie same – robią to dla przyjemności. Dlatego też formuła materiałów promocyjnych została tak skonstruowana, aby rozweselać i dostarczać konsumentom radość, taką samą, jaką daje jedzenie Pawełka.

Kreację przygotowała Agencja Satchi & Satchi, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia. Media Relations oraz PR realizuje Twenty Four Seven PR.

Cadbury Wedel
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy Cadbury Wedel (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |