Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow CIN CIN Moje Smaki - Nowe produkty w portfolio marki CIN&CIN
CIN CIN Moje Smaki - Nowe produkty w portfolio marki CIN&CIN Utwórz PDF Poleć znajomemu
06.07.2010.
CIN CIN Moje Smaki – pod takim hasłem rozpoczęła się w czerwcu kampania promująca wejście na rynek CIN&CIN w nowych, półlitrowych opakowaniach. Owocową słodycz CIN&CIN można nabyć w 3 orzeźwiających smakach: Cherry, OranCini i LemonCini. Promocja CIN&CIN w nowych, półlitrowych butelkach prowadzona będzie w kanałach: nowoczesnym i tradycyjnym. W ramach kampanii marketingowej planowane są działania BTL, a także działania wizerunkowe w Internecie.

W maju trzy, orzeźwiające smaki CIN&CIN: Cherry (z nutą wiśni), OranCini (o smaku pomarańczowym) i LemonCini (cytrynowy), pojawiły się na rynku w nowych butelkach o pojemności 500 ml. Nowe CIN&CIN doskonale sprawdzą się na plażowym party czy podczas letnich spotkań z przyjaciółmi. Kampania kierowana jest do kobiet niezależnych, pewnych siebie, chcących podkreślać swój dobry smak we wszystkich sferach swojego życia.



Intensywna akcja promocyjna CIN CIN Moje Smaki, wspierająca sprzedaż letnich CIN&CIN w nowych opakowaniach, będzie prowadzona kanałem nowoczesnym, w dużych sieciach handlowych (m.in. Tesco, Real, Makro, Cash&Carry, Auchan, Carrefour)  i tradycyjnym, w wybranych sklepach na terenie całego kraju.

W super- i hipermarketach, usytuowanych przede wszystkim w miejscowościach nadmorskich, są planowane dodatkowo animacje z udziałem hostess. Ponadto w ponad 1000 sklepach w rejonach turystycznych dystrybuowane będą gadżety i materiały POS.

Dodatkowo promocji towarzyszą działania wizerunkowe na internetowym portalu społecznościowym FaceBook.
Kampania marketingowa CIN CIN Moje Smaki potrwa cztery miesiące.

CIN CIN
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |