Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Brand New Products zarezerwował światowe marki
Brand New Products zarezerwował światowe marki Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.02.2011.
Brand New Products, sieć outletów z odzieżą markową została jedynym niezależnym dystrybutorem końcówek kolekcji Wrangler i Lee w Polsce oraz firmy BGM Corporation, (właściciela m.in. marek Tom Tailor i Gin Tonic) w Polsce i w krajach sąsiadujących.

- W grudniu 2010 roku podpisaliśmy kontrakt ze spółką VF Polska Distribution, która jest częścią amerykańskiego koncernu odzieżowego VF Corporation, właściciela marki Lee i Wrangler. Amerykańska firma korzysta z pośrednictwa Brand New Products w sprzedaży końcówek kolekcji, tam gdzie nie ma swoich własnych sklepów. Jesteśmy jedyną zewnętrzną firmą w Polsce, które dystrybuuje końcówki kolekcji Wranglera i Lee – wyjaśnia Paweł Bryniarski, właściciel Brand New Products.  

Umowa z BGM Corporation, niemieckim producentem pasków skórzanych i akcesoriów, do którego należą m.in. marki Tom Tailor, Gin Tonic, Vanzetti, Roy Robson i Lerros wykracza poza Polskę. Sieć Brand New Products otrzymała od niemieckiej firmy wyłączność na sprzedaż jej produktu outletowego w kraju oraz w Czechach, na Słowacji, Litwie, Łotwie i Estonii. – Dużym atutem Brand New Products w negocjacjach z BGM Corporation był zasięg sieci i jej ekspansja na rynku Europy środkowo-wschodniej – mówi Paweł Bryniarski.

Aktualnie Brand New Products posiada 61 placówek w Polsce, 10 sklepów w Czechach i 2 na Litwie.
W 2011 roku firma chce utrzymać dynamikę rozwoju i otworzyć w Polsce ok. 20 nowych sklepów, 10 w Czechach i 8 na Litwie. Firma nie posiada jeszcze sklepów na Słowacji, w Łotwie i Estonii, ale wkrótce ma się to zmienić. Brand New Products szuka tam pierwszych franczyzobiorców.

– Współpraca z VF Corporation i BGM Corporation, producentami odzieży i akcesoriów światowych marek potwierdza wysoką rangę sieci Brand New Products na rynku outletowym w kraju i zagranicą. Aktualnie jesteśmy jedyną siecią outletową w Polsce, która otrzymuje regularne dostawy końcówek kolekcji bezpośrednio od firm odzieżowych. Wciąż nawiązujemy nowe kontakty i niedługo zamierzmy pozyskać kolejnych kontrahentów – mówi Paweł Bryniarski.     

Sklepy BNP, oprócz produktów należących do VF Corporation i BGM Corporation oferują towar Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Lee Cooper, Wrangler, Lee, Mustang, Mexx, Esprit, Gin Tonic, Selected, Adidas, Puma, Lotto oraz Fila. Ceny w sklepach BNP kształtują się na poziomie od 30 do nawet 70 proc. w stosunku do produktów oferowanych w standardowych sklepach.

Koszt inwestycji w sklep franczyzowy Brand New Products wynosi od 31 tys. zł. na 20 m2

PROFIT system
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |