Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Brand New Products pozyskuje zagraniczne rynki
Brand New Products pozyskuje zagraniczne rynki Utwórz PDF Poleć znajomemu
16.12.2010.
Brand New Products, franczyzowa sieć outletów z odzieżą markową uruchomiła od sierpnia br. 8 sklepów w Czechach i 2 na Litwie.

Czeskie placówki BNP powstały między innymi w Brnie, Mlada Boleslav, Frydek Mistek, Pilznie, Brzecławiu i Ostrawie. W planach jest także sklep w Czeskich Budziejowicach. Na Litwie Brand New Products otworzył sklep w Wilnie oraz Gargzdai, a firma prowadzi rozmowy z kolejnymi franczyzobiorcami. W obu tych krajach za rozwój odpowiadają masterlicencjobiorcy, którzy zajmą się również rozwojem firmy na Słowacji, Łotwie i Estonii.  

- Stabilna pozycja firmy na krajowym rynku zachęciła nas do wyjścia poza granice Polski  - wyjaśnia Paweł Bryniarski, właściciel Brand New Products. - Wprowadzenie nowej marki na zagraniczne rynki jest niesłychanie trudne i wiąże się z duzymi nakładami finansowymi oraz wdrożeniem nowej struktury organizacyjno-technicznej tak. Odnosimy na tym polu spore sukcesy, bowiem struktura BNP oparta jest o zdrowe zasady ekonomiczne, oryginalny pomysł oraz nowoczesne systemy zarządzania.

Pierwsza franczyzowa placówka Brand New Products powstała we wrześniu 2005 roku. Obecnie firma posiada 61 sklepów w Polsce i 10 zagranicą. Podobnie jak w Polsce, BNP będzie w Czechach i na Litwie pierwszą dużą siecią zrzeszającą małe i średnie outlety z markową odzieżą. Powierzchnie sklepów to od 20 do 180 m2. Polskie sklepy otwierane są w miejscowościach powyżej 5 tys. mieszkańców, w Czechach firma rozwija się w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.  Wśród marek, które oferują sklepy BNP znajdują się: Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Lee Cooper, Wrangler, Lee, Mustang, Mexx, Esprit, Gin Tonic, Selected, Adidas, Puma, Lotto oraz Fila. Ceny w sklepach BNP kształtują się na poziomie od 30 do nawet 70 proc. w stosunku do produktów oferowanych w standardowych sklepach.

Koszt inwestycji w sklep franczyzowy Brand New Products wynosi od 31 tys. zł. na 20 m2

PROFIT system
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |