Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow ATLANTIC Worldmaster Chrono Automatic
ATLANTIC Worldmaster Chrono Automatic Utwórz PDF Poleć znajomemu
12.11.2009.
Luksusowa elegancja, styl, klasa i prestiż, a to wszystko zaklęte w jednym, niezwykłym zegarku. Najnowszy model szwajcarskiej marki zegarków ATLANTIC Worldmaster Chrono Automatic powstał z myślą o najbardziej wymagających mężczyznach sukcesu.
 Cena ok. 5 300 PLN.

Jaka jest charakterystyka mężczyzny skazanego na sukces? Ten pan budzi zazdrość u mężczyzn oraz podziw i pożądanie u kobiet. Nie wierzy w porażki, dla niego są one jedynie sukcesem odłożonym w czasie, ponieważ zawsze niosą ze sobą jakąś wartościową lekcję. Jeśli coś robi, to najlepiej jak potrafi i z pełnym zaangażowaniem. Nie wierzy w możliwość klęski. Ta kombinacja wytrwałości, wiary w siebie, siły psychicznej i chęci eksperymentowania sprawia, że nic nie jest w stanie mu przeszkodzić w odniesieniu zwycięstwa. Jego czas jest na wagę złota, a w poszukiwaniu nowych wyzwań i przygód zawsze towarzyszy mu niezawodny i wyróżniający zegarek. To właśnie z myślą o prawdziwych mężczyznach sukcesu powstał model ATLANTIC Worldmaster Chrono Automatic. Zaprojektowany, aby błyszczeć wraz z jego posiadaczem.

- Pod czarna tarczą tego najnowszego modelu marki ATLANTIC ukryty jest renomowany mechanizm Valjoux 7750 – mówi Jarosław Guzek brand manager. - Duża koperta ze stali szlachetnej, szafirowe szkło i najwyższej jakości skórzany pasek to tylko przykłady wielu walorów tego czasomierza, który z pewnością będzie wyróżniał się na nadgarstku jego właściciela.

Ten model zwraca uwagę swoją wyszukana formą oraz zdecydowanym i mocnym charakterem. Zarówno pod względem parametrów technicznych jak i precyzji wykonania jest niezawodny w każdych warunkach.

Kuźnia PR
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |