Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Aktywnie z Jupik Aqua Sport
Aktywnie z Jupik Aqua Sport Utwórz PDF Poleć znajomemu
07.02.2012.


Pierwsza innowacyjna woda funkcjonalna z witaminami dla dzieci w wieku 8-14 lat, które żyją aktywnie,  zostaje wprowadzona w 2 smakach: pomarańczy i maliny.

Zbliżające się w bieżaącym roku imprezy sportowe w Polsce i na swiecie, a także wzrosty w kategorii wody smakowej i wody dla dzieci, przyspieszyły prace nad nowym napojem pod marką Jupik – Aqua Sport, która wchodzi na rynek już dzisiaj.

Jupik Aqua Sport z designem opakowaniu nawiązującym do sportu o ergonomicznym kształcie butelki oraz zamknięciu korkiem z membraną, charakterystyczym dla napojów sportowych dla dorosłych - to cechy nowości Jupika, które nie pozostawią żadnych wątpliwości, że to napój dla aktywnych dzieci, zainteresowanych sportem i wysiłkiem fizycznym.

Woda smakowa Jupik Aqua Sport wzbogacona jest witaminami B12, B9 oraz B3, które wspomagają rozwój dzieci i ich aktywny tryb życia. Kwas foliowy (witamina B9) wspomaga metabolizm, we współpracy z witaminą B12 uczestniczy we współtworzeniu i dojrzewaniu czerwonych krwinek. Witamina B3 (inaczej niacyna) reguluje poziom cukru we krwi, poprawia wygląd skór, łagodzi objawy nadpobudliwości czy bezsenności i zapobiega osłabieniu mięśni). Witamina B12 zaś,  zapobiega anemii, wspomaga wzrost i zwiększa apetyt u dzieci, a także przeciwdziała wyczerpaniu organizmu.  Półlitrowa butelka wody Jupik Aqua Sport pokrywa 75% dziennego zapotrzebowania na te witaminy.
 
Jupik Aqua Sport, stworzony przez Hoop Polska, został wprowadzony również
w innych krajach, w których obecna jest Grupa Kofola – w Czechach i na Słowacji. To polski oddział  stworzył koncept produktu, pozycjonowanie i design opakowania – mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager w Hoop Polska.

Produkt przed wprowadzeniem na rynek polski, czeski i słowacki został przebadany wśród dzieci w każdym z krajów, w którym otrzymał bardzo dobre oceny.


Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte wiosenną kampanią reklamową.






Grupa Kofola koncentruje swoje działania w Polsce, w Czechach, na Słowacji oraz w Rosji. Produkty Kofoli eksportowane są m.in. do Stanów Zjednoczonych, Kanady, Francji, Niemiec, Wielkiej Brytanii czy Litwy. Portfolio produktów Hoop Polska obejmuje napój typu cola - Hoop Cola, linię napojów owocowych Jupi, syropy Paola oraz Jarmark Polski, napój dla dzieci Jupik, naturalną wodę mineralną Arctic i Wodę Grodziską.


HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |