Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Abra w Oświęcimiu odnosi sukces
Abra w Oświęcimiu odnosi sukces Utwórz PDF Poleć znajomemu
27.07.2011.
Pierwszy franczyzowy sklep meblowy Abra uruchomiony został w czerwcu w Oświęcimiu. Już od pierwszego dnia zaskarbił sobie serca mieszkańców tego miasta. Po pierwszych dwóch miesiącach działalności wyniki sprzedaży sklepu znacznie przewyższają założone plany. Zarząd firmy Abra liczy, że znakomite rezultaty pierwszego sklepu partnerskiego ich sieci zachęcą kolejne osoby, chcące osiągnąć sukces w branży meblowej.

Sklep w Oświęcimiu powstał przy ul. Kolbego 10. To ruchliwa część miasta, znana jego mieszkańcom ze sklepów z artykułami budowlanymi i wyposażenia wnętrz. Między innymi dlatego sklep meblowy Abra tak szybko zaistniał w świadomości Oświęcimian. Przyczyniła się do tego również skuteczna kampania reklamowa na rynku lokalnym, przygotowana i przeprowadzona przez właścicieli sklepu wspólnie z zarządcą sieci – firmą Abra S.A.

- Oświęcim to moje miasto i dlatego właśnie tutaj wymarzyłem sobie otworzyć nasz sklep meblowy. Skorzystanie ze wsparcia organizacyjno-logistycznego, jakie oferuje tak znana sieć sklepów meblowych, jaką jest Abra, bardzo ułatwiło wiele czynności. Otrzymaliśmy cały koncept prowadzenia sklepu meblowego, szkolenia, materiały promocyjne, a przede wszystkim korzystne warunki zakupu mebli i możliwość korzystania z zaplecza magazynowego sieci. To znacznie ułatwiło nam zaistnienie na rynku i działalność - mówi Wojciech Malicki, jeden z właścicieli sklepu w Oświęcimiu.

Program partnerski sklepów meblowych Abra skierowany jest do osób, chcących otworzyć własny biznes w miastach poniżej 50 tys. mieszkańców. Właśnie na tym rynku firma Abra S.A., zarządzająca siecią  75 sklepów, widzi duże możliwości rozwoju.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z sukcesu sklepu w Oświęcimiu. Osiągane przez niego wyniki sprzedaży są dowodem na duży potencjał mniejszych miast, które dotychczas były pomijane przez duże sieci z branży wyposażenia wnętrz. Nasz koncept sieci franczyzowej sprawdza się i możemy śmiało przyjmować pod swoje skrzydła kolejnych franczyzobiorców - mówi Dorota Placzyńska, manager ds. rozwoju sieci Abra S.A.

Firma Abra szuka kolejnych osób zainteresowanych prowadzeniem sklepów meblowych, dysponujących lokalami o powierzchni ok. 500 m2 w miastach od 20 do 50 tys. mieszkańców. Kapitał początkowy niezbędny do uruchomienia sklepu to ok.  100 tys. zł. Okres zwrotu z inwestycji wynosi ok. 1,5 roku.

Źródło: Abra S.A.
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |