Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow AB S.A. autoryzowanym dystrybutorem produktów marki BLOW w Polsce
AB S.A. autoryzowanym dystrybutorem produktów marki BLOW w Polsce Utwórz PDF Poleć znajomemu
30.08.2010.
BLOW, producent zaawansowanych samochodowych urządzeń multimedialnych, poinformował o podpisaniu umowy dystrybucyjnej ze spółką AB S.A. Umowa obejmuje sprzedaż w Polsce pełnej oferty nawigacji GPS marki BLOW.

„Celem naszej współpracy jest rozszerzenie kanału sprzedaży produktów marki BLOW i dzięki temu zwiększenie dostępności produktów firmy we wszystkich kanałach sprzedaży obsługiwanych przez AB S.A.. Dzięki silnej pozycji naszego partnera na rynku polskim w dystrybucji zaawansowanych technologicznie urządzeń, będziemy mogli udostępnić nasze produkty dużej grupie nowych firm.” – powiedział Radosław Leszek, zarządzający marką BLOW na rynku polskim.

„Umowa dotycząca dystrybucji produktów marki  BLOW pozwoli uzupełnić naszą ofertę o wysokiej jakości, zaawansowane urządzania GPS. Naszym klientom zaoferowana zostanie pełna oferta nawigacji BLOW w wersji podstawowej oraz z mapami: AutoMapa Polska XL  i  AutoMapa Europe.” – powiedział Zbigniew Mądry, Dyrektor Handlowy AB S.A..



AB S.A to jeden z największych dystrybutorów IT i CE w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Notowana na warszawskiej GPW spółka prowadzi działalność w Polsce, Czechach i na Słowacji sprzedając produkty największych światowych producentów nowoczesnych technologii do ponad 12 tysięcy partnerów handlowych – dealerów, VAR, hipermarketów, integratorów, sklepów i hurtowni komputerowych. W skład Grupy AB wchodzą m.in. trzy spółki dystrybucyjne działające na trzech lokalnych rynkach (AB, AT Computers i AT Computer Slowacja), AT Compus (największy producent PC w Czechach), Comfor Stores (spółka zarządzająca siecią sklepów detalicznych własnych i franszyzowych). Obok ugruntowanej już pozycji na rynku sprzętu IT, Grupa AB z sukcesem prowadzi dystrybucję elektroniki użytkowej i produktów związanych z telefonią komórkową, poszerzając portfel produktów i poprawiając zyskowność działalności w związku z wykorzystaniem efektu skali.

BLOW
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |