Skip to content

Reklama

START arrow ZDROWIE I URODA arrow Nowy wizerunek i propozycje produktowe od marki Seyo
Nowy wizerunek i propozycje produktowe od marki Seyo Utwórz PDF
09.12.2015.
Seyo, marka kosmetyków do pielęgnacji i higieny ciała dostępnych wyłącznie w Drogeriach Natura, powraca z odświeżoną propozycją asortymentową. W ramach rebrandingu na rynku pojawi się linia żeli pod prysznic dla kobiet opatrzona nowym logiem marki, zaś pod koniec grudnia kolejnym wdrożeniem będą mydła w płynie z pompką o wyjątkowych zapachach.

Seria nowości kosmetycznych od Seyo skierowana jest do młodych konsumentek, kobiet aktywnych i pełnych energii. Asortyment będzie sukcesywnie powiększany, w najbliższym czasie planowane jest wprowadzenie kolejnych linii produktów do pielęgnacji ciała. Marka Seyo wychodzi do klientek z propozycją kosmetyków wyłącznie polskiej produkcji, kontynuując owocną współpracę z producentami rodzimego rynku.

Produkty Seyo dostępne będą wyłącznie w Drogeriach Natura, jednej z największych sieci sklepów kosmetycznych w Polsce, liczących obecnie ponad 270 placówek. Drogerie Natura posiadają w swoim portfolio szereg rozpoznawalnych i cenionych przez Klientów marek wyłącznościowych, obejmujących zarówno kosmetyki do makijażu, takie jak Kobo Professional, Sensique czy  My Secret, jak i produkty do higieny ciała Milly.

Drogerie Natura
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:




 























więcej>>

 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |