Skip to content

Reklama

START arrow TURYSTYKA arrow TravelCamp na Tour Salonie w Poznaniu
TravelCamp na Tour Salonie w Poznaniu Utwórz PDF Poleć znajomemu
08.10.2010.
Już 20 października, podczas targów turystycznych TOUR SALON 2010 w Poznaniu,  odbędzie się druga edycja spotkania TravelCamp.

To cykliczna impreza skierowana do osób zainteresowanych efektywnym wykorzystaniem strategii marketingowych w turystyce. Spotkanie jest bezpłatne i otwarte dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl. W pierwszej edycji udział wzięli przedstawiciele czołowych marek turystycznych: Travelport, Expedia, Starwood Hotels & Resorts, Booking.com, Amadeus czy Sabre. Nie zabrakło touroperatorów, hotelarzy, agencji interaktywnych i firm doradczych.

- Duża frekwencja podczas pierwszego spotkania TravelCamp w Warszawie pokazuje, że tego typu inicjatywy są w branży turystycznej niezwykle potrzebne. Formuła otwartych, nieformalnych spotkań z ekspertami z zakresu e-turystyki sprawdziła się, dlatego będziemy je organizować cyklicznie w największych miastach w Polsce - zapowiada Piotr Kasperczak, manager portalu HotelNews.pl, pomysłodawca i współorganizator spotkania.

Głównym celem warsztatów jest wymiana doświadczeń, poznanie nowych narzędzi i trendów z zakresu e-turystyki, a także integracja branży turystycznej. Dla uczestników przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie voucherów hotelowych ufundowanych przez sieci hotelowe deSilva i Geovita oraz bezpłatnych wejściówek na największe targi hotelarskie w Paryżu.

- TravelCamp to ciekawa inicjatywa, z której czerpać powinni także studenci i absolwenci kierunków turystycznych. Sprzyja temu otwarta formuła spotkania, bezpośredni kontakt z ekspertami oraz program nastawiony wyłącznie na pokazywanie praktycznych zastosowań w e-turystyce. Dobrze, że tego typu inicjatywa będzie się odbywać cyklicznie – ocenia dr Jolanta Ćwiklińska z Katedry Turystyki, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Sponsorami październikowej edycji Travelcamp są firmy Polskie Książki Telefoniczne, Travelport oraz Traveltainment. Patronat branżowy nad całym cyklem spotkań objęła Polska Izba Turystyki.

Więcej informacji o projekcie można znaleźć na stronie: http://travelcamp.pl oraz na stronach organizatorów targów Tour Salon.

TravelCamp
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |