Skip to content

Reklama

START arrow TURYSTYKA arrow Globalne zmiany w turystyce i podróżach międzynarodowych
Globalne zmiany w turystyce i podróżach międzynarodowych Utwórz PDF Poleć znajomemu
04.12.2019.

Do 2040 roku podróże międzynarodowe staną się szybszą i łatwiejszą formą aktywności niż kiedykolwiek wcześniej oraz zapewnią bardziej zróżnicowane doświadczenia dla podróżujących. Liczba pasażerów linii lotniczych podwoi się, a system rozpoznawania rysów twarzy sprawi, że staną się one paszportami i kartami pokładowymi, a wirtualne pokoje hotelowe, muzea oraz podróże staną się codziennością - wynika z najnowszego raportu zleconego przez Allianz Partners Group.

Raport "The Future Travel Experience" ma na celu pomoc w przygotowaniu się na potrzeby klientów związane z podróżowaniem w nadchodzących latach. Został wprowadzony jako część serii futurologicznej pod hasłem "The World in 2040" stworzonej przez znanego na świecie futurologa, Raya Hammonda. Seria przedstawia prawdopodobny rozwój i trendy, które będą miały wpływ na międzynarodowe podróże i doświadczenia podróżnych w ciągu najbliższych 20 lat.

- Oblicze podróżowania, jakie znamy, zmieni się drastycznie w ciągu najbliższych 20 lat. Przewiduje się, że do tego czasu liczba pasażerów linii lotniczych podwoi się, a branża turystyczna znajdzie się pod rosnącą presją ze strony podróżnych, aby podróżować szybciej i efektywniej. Do 2040 roku, osobiste oprogramowanie pomocnicze będzie wystarczająco inteligentne, aby pomóc podróżnym w rezerwacji podróży online oraz będzie w stanie poradzić sobie z całą złożonością planowania podróży w celu zaspokojenia oczekiwań konsumentów. Podróże staną się również bardziej związane z regeneracją, przygodą, spełnieniem i zdobywaniem nowych umiejętności, a nie tylko wybieraniem miejsc z listy, które można zobaczyć – mówi Ray Hammond

Wirtualna rzeczywistość

Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość pozwoli podróżującym na wirtualne zwiedzanie pokoi hotelowych, odwiedzanie muzeów lub spacery po restauracjach odbywające się z zacisza własnego salonu. Przewiduje się, że trend ten będzie raczej pobudzał apetyt na bardziej realistyczne podróże, niż go hamował.- Z roku na rok zauważamy rosnącą liczbę osób, które wyjeżdżają za granicę. W tym roku ponad 9 mln osób wybierało się na wakacyjny wyjazd za granicę. A 51 procent Polaków deklarowało, że samodzielnie zorganizuje swój wyjazd. Zwolennicy samodzielnej organizacji wyjazdów na pewno niejednokrotnie zainspirują się wirtualnym zwiedzaniem miejsca, które ich interesuje – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Allianz Partners.

Superszybkie pociągi

Z raportu wynika, że międzynarodowe podróże kolejowe, w wielu częściach świata będą przebiegały płynniej i znacznie sprawniej. Sieci komputerowe będą zarządzać krajowymi i międzynarodowymi sieciami kolejowymi, co pozwoli na szybsze i ściślejsze połączenie pociągów. Ponadto wzrośnie również prędkość pociągów w większości sieci kolejowych, przy czym większość superszybkich pociągów będzie jeździć z prędkością powyżej 201 km/h.

- To interesujący trend. Z naszych danych wynika, że Polacy jadąc na wakacje za granicę jako środek transportu najczęściej wybierają samolot. Blisko co trzeci Polak, który wyjeżdża na urlop za granicę decyduje się na dodatkowy, krótszy zagraniczny wyjazd, a wtedy najpopularniejszym środkiem transportu jest własny samochód. Biorąc pod uwagę wynikające z raportu trendy możemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i przygotowywać nowe rozwiązania ubezpieczeniowe – dodaje Piotr Ruszowski.

Mondial Assistance
press box
 
następny artykuł »

Zobacz press box firm:

























więcej>>

 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |