Kolterman Media Communications |
09.02.2009. | |||
Agencja KMC prowadzi działania w obszarach B2C oraz B2B przy użyciu różnorodnych narzędzi PR tradycyjnego i nowoczesnego, w tym: PR korporacyjny, PR produktowy, Audyt komunikacyjny, Crisis Management, e-PR, Seminaria, szkolenia, eventy, Corporate Identity, Wydawnictwa firmowe Strategie sponsoringowe. Proponowane klientom przez KMC strategie komunikacyjne przygotowywane są indywidualnie dla każdego z nich, z uwzględnieniem specyfiki oferowanych przez niego towarów i usług, wyzwań, jakie przed nim stawia rynek oraz jego budżetu. Kontakt: Beata Kolterman ul.Młodnicka 52a 04-239 Warszawa tel.: + 48 22 425 40 15 fax: + 48 22 435 54 25 e-mail: biuro@kmc-pr.pl www.kmc-pr.pl |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |