Verdin Complexx specjalnie na Święta!Nowa reklama już w TV |
22.12.2011. | |
Od 12 grudnia 2011 roku potrwa specjalna świąteczno - zimowa kampania telewizyjna wspierająca Verdin Complexx, preparat który uwalnia od uczucia ciężkości nawet po ciężkostrawnym posiłku. Należy on do portfolio suplementów diety firmy USP Zdrowie.
Celem spotu jest edukacja konsumenta na temat fizjologicznych przyczyn odczuwania ciężkości po jedzeniu, która w okresie Świąt Bożego Narodzenia bywa wyjątkowo częsta i uciążliwa. Scenariusz spotu opiera się na porównaniu układu trawiennego przeciążonego jedzeniem do wolno pracującego młynka ręcznego, a następnie do elektrycznego, nowoczesnego miksera, gdy zastosuje się Verdin. Składniki zawarte w Verdinie stymulują wydzielanie soków niezbędnych do trawienia, dlatego pokarm szybko się trawi, a uczucie ciężkości znika. 15. sekundowy spot przygotowany został z agencją LOWE. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. USP Zdrowie |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |