Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow To naturalne - kampania wizerunkowa firmy Barlinek
To naturalne - kampania wizerunkowa firmy Barlinek Utwórz PDF Poleć znajomemu
30.05.2012.
Agencja K2 przygotowała strategię oraz koncepcję kampanii wizerunkowej firmy Barlinek. Działania prowadzone w prasie i internecie będą wspierane aktywnościami z obszaru social mediów i e-PR.

Kampania jest częścią działań wpisujących się w proces zmian, realizowanych od blisko roku w Barlinku. Celem zmian jest umocnienie pozycji lidera oraz wyróżnienie produktów marki na tle konkurencji. Kampania podkreśla najwyższą wartość produktów wykonanych z naturalnych surowców.

Agencja K2 odpowiada za koncepcję i przygotowanie projektów reklam prasowych, które ukażą się w wybranych tytułach wnętrzarskich nie tylko w Polsce, ale także w Niemczech, Rumunii i na Ukrainie.  

Wiodące hasło kampanii: „to naturalne“ podkreśla walory naturalnych, drewnianych podłóg. Motywem przewodnim  kampanii jest seria zdjęć, jakby wyjętych z domowego archiwum, na których widoczna jest drewniana podłoga. Zdarzają się na niej sytuacje „z życia wzięte“, które są pretekstem do przedstawienia zalet prawdziwego drewna. Siłą pomysłu jest pokazanie podłogi w domu, który tętni życiem. Dodatkowym atutem są zdjęcia autorstwa jednego z najlepszych fotografów młodego pokolenia – Łukasza Ziętka.

W ramach kampanii agencja K2 zajmie się również poprowadzeniem fanpage’a tematycznego pt. „Drewno Forever”, który ruszy już w pierwszej połowie czerwca. Komunikacja skupiać się będzie wokół tematyki designu oraz wykorzystania drewna w dekoracji wnętrz.

Uzupełnieniem kampanii będą działania prowadzone w obszarze e-PR obejmujące artykuły sponsorowane i media relations.

Działania zostały rozpoczęte w połowie maja i potrwają do końca roku. K2 współpracuje z firmą Barlinek od początku tego roku. Kampania „To naturalne” stanowi pierwsze działanie przeprowadzone przez agencję dla tego klienta.





BARLINEK
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |