Rusza zimowa kampania wizerunkowa marki Paola |
02.02.2010. | |
Czterotygodniowa kampania telewizyjna rozpoczyna się 1 lutego i będzie obecna w największych stacjach. Została przygotowana przez agencję Schulz. Kampania jest kierowana do kobiet 25-49 lat, zamieszkujących miasta. Już kolejny sezon konsekwentnie budujemy tradycyjny wizerunek marki Paola – stąd obecność w naszych spotach babci Paoli- niewątpliwego eksperta w domowych syropach – uosobienia prawdziwej babci, ciepłej strażniczki domowego ogniska - mówi Izabela Głodek, Group Brand Manager w Hoop Polska. Film reklamowy stworzony przy użyciu klasycznej animacji został wyprodukowany w Bielsku Białej – słynnej kolebce polskiego filmu animowanego. Do realizacji projektu zaproszono współautorów wielu amerykańskich produkcji m.in. Tom&Jerry, Spiderman czy Tarzan, którzy połączyli siły z R.D.F. Studio. Spot telewizyjny zostanie wyemitowany w stacjach TVP 1i2, TVN, TVN24, TVN Style, TVN7, Polsat, Polsat Cafe Wsparciem reklamowym są działania BTL – degustacje przeprowadzane we wszystkich największych sieciach handlowych oraz materiały POS. Za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiada dom mediowy MindShare Polska. Paola jest wiceliderem syropów na rynku polskim. Marka oferuje syropy takie jak te tradycyjne, przygotowywane przez nasze babcie - gęste, aromatyczne, o intensywnym owocowym smaku. Syropy Paola to zdrowy i smaczny pomysł na napój dla całej rodziny a także odrobina tradycji w domowych deserach. Paola posiada w swoim portfolio trzy submarki w ramach segmentów rynkowych: premium: Paola Natura i Zdrowie, mainstream: Paola Syrop Domowy oraz ofertę HoReCa Super Barman. *** Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 1000 pracowników. Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels. Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Krzysztof Grudziński. W skład zarządu wchodzi również Bernard Woźniak - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Nowotny – Dyrektor Operacyjny. HOOP Polska Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |