Rusza dwuetapowa kampania nowości marki Paola |
17.06.2010. | |
Kampania telewizyjna Paola Kompot Domowy rozpocznie się 18 czerwca. Pierwszy etap potrwa do 18 lipca. Dzień później ruszy drugi etap kampanii - sponsoring prognozy pogody w TVP1, który zakończy się 15 sierpnia 2010. Tak jak w poprzedniej kampanii marki Paola, budujemy emocjonalny wizerunek marki, oparty na tradycji domowych przetworów – mówi Izabela Głodek, Group Brand Manager w Hoop Polska – Znowu twarzą marki jest Babcia Paola, uosobienie prawdziwej babci, ciepłej, tradycyjnej, dbającej o ognisko domowe. Mamy nadzieję, że dzięki temu wizerunkowi nasze kompoty zagoszczą na polskich stołach. Spot będzie emitowany w TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN7, TVN Style, Polsat, Polsat Film, Polsat Cafe oraz w niszowych stacjach, m.in. Canal+, BBC, Ale Kino, AXN, Zone, Hallmark, i National Geographic. W drugim etapie kampanii, Paola Kompot Domowy będzie sponsorował prognozę pogody w TVP1. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości nowego produktu. Spot utrzymany jest w bajkowym klimacie, znanym już z poprzedniej komunikacji. Klasyczną animację przygotowali twórcy ze studia filmowego w Bielsku Białej – słynnej kolebce polskiego filmu animowanego. Letnia atmosfera przywołuje bajkowe wspomnienia rodzinnych obiadów u Babci Dzięki pięknym zdjęciom Dariusza Kuca, bardzo malarskim operowaniu światłem animacja stanowi jedność z częścią fabularną filmu. Pomysłowe beautyshoty pokazują produkt w apetyczny i "orzeźwiający" sposób - mówi Krzysztof Tkaczyk, Creative Director Schulz Brand Friendly – Mamy nadzieję, że bajkowy pomysł na markę Paola, przyniesie nie tylko sukces sprzedażowy, ale jest początkiem budowania nowego wizerunkowego świata wokół marki. Świata, w którym prawdziwa baśń jest wciąż żywa i piękna. Jednocześnie w sklepach większości sieci handlowych trwają degustacje Kompotów Domowych. Kampania została przygotowana przez agencję Schulz Brand Friendly. Działania ze strony agencji koordynuje Monika Pałuba, Account Executive. Za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiada dom mediowy MindShare Polska. Paola jest wiceliderem syropów na rynku polskim. Marka oferuje syropy takie jak te tradycyjne, przygotowywane przez nasze babcie - gęste, aromatyczne, o intensywnym kolorze. Syropy Paola to zdrowy i smaczny pomysł na napój dla całej rodziny a także odrobina tradycji w domowych deserach. Paola posiada w swoim portfolio trzy submarki w ramach segmentów rynkowych: premium: Paola Natura i Zdrowie, mainstream: Paola Syrop Domowy, economy: Paola Syrop Rodzinny oraz ofertę HoReCa Super Barman. Paola Natura i Zdrowie to syropy dostępne w czterech wariantach smakowych: malinowy z dodatkiem cytryny, miodu, lipy i witaminy C, truskawkowy wzbogacony o jabłko i wyciąg z mięty, żurawinowy z aronią, winogronem, czarną porzeczką i kompleksem witamin oraz pomarańczowy z grejpfrutem i witaminami. W kwietniu 2010 Paola wprowadziła na rynek nowość – Paola Kompot Domowy, inaugurując tym samym nową kategorię napojów – KOMPOTY. Domowe Kompoty to codzienny napój o łagodnym, delikatnym i łatwo akceptowalnym smaku, dzięki unikalnej recepturze z wykorzystaniem puree owocowego. To tradycyjny napój do obiadu, o smaku babcinych, domowych kompotów, kojarzący się ze wspólnymi, rodzinnymi posiłkami, stworzony tylko z polskich owoców ogrodowych. Domowe Kompoty Babci Paoli dostępne są w smakach jabłko, truskawka i wiśnia w butelkach PET 1,5 l. Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 1000 pracowników. Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, kompoty Paola, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels. Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Krzysztof Grudziński. W skład zarządu wchodzi również Bernard Woźniak - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Nowotny – Dyrektor Operacyjny. HOOP Polska Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |