Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Powakacyjne przygody Jupika
Powakacyjne przygody Jupika Utwórz PDF Poleć znajomemu
19.09.2011.

Rusza nowa promocja konsumencka napojów Jupik. Potrwa od 19 września do 13 listopada 2011.
Na stronie Jupik City ruszyła 5-poziomowa gra zręcznościowa „Jupik Team i Świątynia Majów”, będąca częścią promocji konsumenckiej, polegająca na zbieraniu  i wprowadzaniu kodów  z opakowań Jupików, na www.jupikcity.com . By zdobyć nagrody, trzeba w konkursowej części gry wprowadzić unikalny kod i przebiec jak najdłuższy dystans w jednym z czterech konkursowych poziomów. 

Przygoda z Jupikiem i jego drużyną rozpocznie się w Muzeum, na stronie www.jupikcity.com. Każdy poziom gry to inna część świątyni Majów i inna postać Jupik Teamu oraz inny stopień trudności. Każdy z poziomów będzie grany w ramach konkursu przez dwa tygodnie. Po zakończeniu okresu konkursowego, poziomy będą udostępniane do wolnej gry, podczas której nadal będzie można zdobywać punkty i odblokowywać dodatkowy kontent. Po zakończeniu konkursowej części gry, dla najbardziej wytrwałych graczy zostanie udostępniony piąty, bonusowy poziom gry.

Nagrodami w konkursie, które będą przyznane stu najlepszym graczom w cyklach dwutygodniowych, są: dla najlepszego gracza - konsola PS3 z kontrolerem MOVE, dla pozostałych graczy w rankingu - dziewięć klawiatur oraz 90 USB z postaciami Jupik Team. Dodatkowo, każdy kto wprowadzi przynajmniej jeden kod promocyjny, otrzyma jedną z czterech, nawiązujących graficznie do poziomów gry, tapet na komputer.

Promocja jest wsparta kampanią w kinie i w Internecie. Kampania internetowa rozpoczyna się od 19 września i będzie trwała do 13 listopada.  Obejmuje testową wersję gry „Jupik Team i Świątynia Majów” na serwisie gry.pl, mailingi i emisje formatów kontekstowych w dziecięcych serwisach o grach z pakietu ARBO Kids oraz reklama kontekstowa w Google. Kampania kinowa startuje od 23 września i potrwa do 10 października 2011 w sieci kin Cinema City i obejmuje nowy spot Jupika, komunikujący nowe przygody oraz promocję konsumencką. Kampania będzie obecna przy filmach familijnych.  

Za kreację spotu do kampanii odpowiada Ogilvy & Mather Praha.
Grę, główny nośnik promocji „Jupik Team i Świątynia Majów” oraz formaty reklamowe do Internetu, przygotowała agencja Hypermedia Isobar, za zakup mediów odpowiada MPG, a organizatorem promocji jest Albedo Marketing.





HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |