Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Piotr Fronczewski otwiera nowy rozdział w historii Dębowe - nowa odsłona brandu
Piotr Fronczewski otwiera nowy rozdział w historii Dębowe - nowa odsłona brandu Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.02.2017.
Już w połowie lutego rusza kampania „Otwórz Dębowe”, w której Piotr Fronczewski zaprasza do świata Dębowego - męskiego azylu, w którym dojrzały mężczyzna cieszy się chwilą spokoju, mogąc kontemplować czas spędzany w przestrzeniach klubu gentelmanów. Odświeżenie marki Dębowe obejmuje zmianę nazwy, nową komunikację wizualną oraz spot reklamowy.
 
Piotr Fronczewski został ambasadorem nowej kampanii Dębowe Dojrzałe Mocne. W ramach współpracy z marką wciela się w rolę Majordomusa, stając się łącznikiem między światem codziennym a światem Dębowego – miejscem magicznym, dedykowanym dojrzałym piwoszom, ceniącym piwo o głębszym i mocniejszym charakterze. Hasło przewodnie kampanii brzmi – „Otwórz Dębowe” – jest zaproszeniem dla wszystkich dojrzałych mężczyzn, którzy doceniają nie tylko walory smakowe Dębowego Dojrzałego Mocnego, ale również unikalną atmosferę sprzyjającą spożywaniu piwa.



„Odświeżając wizerunek piwa Dębowe skupiamy się na podkreślaniu głównych atutów marki. Dojrzały charakter to cecha wspólna zarówno dla marki i konsumenta. Dębowe Dojrzałe Mocne jest męskie, pewne siebie i otwarte na dzielenie się tym, co ma najlepszego. Wszelkie zmiany, których dokonaliśmy w Dębowym zostają podkreślone przez znakomitą osobowość ambasadora – dojrzałego, dostojnego mężczyzny - Piotra Fronczewskiego” – mówi Jacek Grabarczyk, Brand Manager z Kompanii Piwowarskiej.

Rebranding Dębowe Dojrzałe Mocne będzie wsparty kampanią outdorową,  digitalową i PR. Widoczność w sklepach będzie wzmocniona dzięki materiałom POSM. Koncepcję kreatywną dla marki Dębowe Dojrzałe Mocne przygotowała agencja PZL, kreacją spotu zajmowało się studio filmowe OTO Film postprodukcją – TELEVISOR. Kampanię digital media przygotowała agencja Huta 19, a za kampanię w social mediach oraz PR odpowiada Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia. Design opakowań zaprojektował Mango Design.

Kompania Piwowarska
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |