Skip to content

Reklama

START
Odkryj w sobie dziecko z Media Markt Utwórz PDF
03.04.2015.

5 kwietnia br. rusza nowa kampania wizerunkowa sieci Media Markt pod hasłem “Odkryj w sobie dziecko!”. Zupełnie inna niż dotychczas kreacja wzbudza pozytywne emocje oraz podkreśla przyjemność płynącą z obcowania z nowymi technologiami.

Nowinki technologiczne stały się elementem naszego życia, bez którego nie wyobrażamy sobie ani pracy, ani spędzania czasu wolnego. Interaktywne urządzenia otwierają nas na świat, dostarczają informacji i rozrywki, pozwalają na komunikację z bliskimi i przyjaciółmi. Dlatego zakup nowego telefonu, odtwarzacza czy telewizora dostarcza tak wiele radości.

W dokonaniu najlepszego wyboru od lat pomaga konsumentom sieć Media Markt. Profesjonalna obsługa i szeroki asortyment produktów sprawiają, że podjęcie decyzji staje się przyjemnością, a późniejsze testowanie sprzętu doskonałą zabawą. W obliczu nowinek technologicznych, każdy odkrywa w sobie dziecko. Takie właśnie pozytywne emocje - fascynacja i ciekawość, zostały podkreślone w najnowszej kampanii Media Markt.

Komunikacja sieci Media Markt jest dynamiczna i świeża, skierowana zarówno do młodych wielbicieli technologii, jak i osób poszukujących wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach. Jednak z biegiem czasu obserwujemy znaczne zmiany w nastawieniu klientów do zakupu nowego telefonu czy telewizora. Coraz rzadziej takie decyzje są podyktowane koniecznością wymiany wysłużonego urządzenia, a coraz częściej pragnieniem posiadania czegoś wyjątkowego, nowoczesnego. Dlatego tym razem to nie atrakcyjna oferta cenowa jest w centrum zainteresowania, ale pozytywne emocje związane z procesem zakupu.

W najnowszej kampanii wizerunkowej postanowiliśmy z przymrużeniem oka pokazać, że w życiu każdego z nas są momenty, kiedy czujemy dziecięcą radość i ciekawość. Jedną z takich wyjątkowych chwil jest zakup tego jednego, wymarzonego urządzenia – powiedział Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt.

Nowa kampania Media Markt rusza już na początku kwietnia i z różnym natężeniem potrwa do końca roku. Działania komunikacyjne obejmą emisję spotów w radio i TV oraz reklamy w internecie:

  • telewizja: TVN, TVP1,TVP2, Polsat i stacje tematyczne,
  • radio: RMF FM, Radio ZET, TRÓJKA, PR4, RMF MAXXX, Zet Chili, Antyradio, Eska, TOK FM, ROCK RADIO;
  • internet: YouTube, Gazeta.pl, Spotify, Facebook, Filmweb.pl, Google oraz serwisy VOD: TVN Player.pl, Onet.pl. i Vod.tvp.pl.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja Demner, Merlicek&Bergmann, która stworzyła również trzy wersje spotu telewizyjnego i reklamy radiowe. Kreacje w prasie przygotowane zostały przez agencję Redblue z Monachium (wewnętrzna agencja holdingu), natomiast w internecie przez Golden Submarine. Planowanie i zakup mediów realizowane jest przez Universal McCann (TV) oraz we własnym zakresie przez Dział Planowania Mediów Media Markt.



Media Markt
www.mediamarkt.pl
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN  ( press box )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:




 























więcej>>

 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |