Nie rób sceny... 27 października sieć Media Markt rusza z nową kampanią marketingową |
26.10.2010. | |
Już w środę, 27 października rusza nowa kampania sieci Media Markt. Zainicjują ją 2 spoty, po kilku dniach dołączy kolejny. Nowa kampania Media Markt to odważna próba wyjścia poza kanon tradycyjnie pojmowanej reklamy telewizyjnej. Seria spotów prezentowana w jesiennej kampanii bazuje na pokazaniu ekstremalnie emocjonalnych okoliczności, w których zaskakująco i absurdalnie pojawia się gazetka reklamowa z ofertą Media Markt, która rozładowuje sytuację. Bardzo realistyczna, pozbawiona zwyczajowych „reklamowych ozdobników“ stylistyka spotów ma za zadanie wzmocnić przekaz i jeszcze silniej zaintrygować odbiorcę. „Ta kampania to powrót do stylu komunikacji, którym Media Markt najintensywniej zaznaczył swoją obecność na rynku polskim – odważnej i bezkompromisowej. To także efekt wspólnych poszukiwań nowych form reklamy: nowych sposobów budowania historii, nowatorskiego sposobu filmowania, rezygnacji z typowych filmowych atrybutów i zbliżenie się do polskiej rzeczywistości.” - mówi Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu sieci Media Markt. Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Opus B. Spoty w reżyserii Krzysztofa Pawłowskiego wyprodukowało studio filmowe Ideal. W ramach kampanii spoty telewizyjne emitowane będą m.in w (TVN, TVP, Polsat,). Kampanię telewizyjną wspierają spoty radiowe (PR3, ZET, RMF FM, lokalne stacje radiowe), nośniki outdoorowe, ogłoszenia prasowe oraz działania ambientowe i materiały POS. Sieć Media Markt jest obecna w 14 krajach Europy. Podbój polskiego rynku marka rozpoczęła w 1998 roku od marketu w Czeladzi i spektakularnych promocji, co niewątpliwie zmieniło polski rynek elektroniki użytkowej. Dziś Media Markt jest liderem branży w Polsce - posiada 42 markety (łącznie z Media Markt Tarnów) w 35 miastach i zatrudnia prawie 3800 pracowników. Media Markt www.mediamarkt.pl Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box ) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |