Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Mocne uderzenie, czyli nowa kampania Amiki
Mocne uderzenie, czyli nowa kampania Amiki Utwórz PDF Poleć znajomemu
25.10.2013.


24 października startuje kolejna odsłona kampanii promocyjnej Amiki. W rolach głównych pojawią się piekarniki z linii Integra i Agnieszka Radwańska. Od pewnego czasu realizowane przez Amikę kampanie promocyjne nie tylko są zauważane przez media branżowe, ale także przynoszą wymierne efekty. Tak było z kampanią promującą nowe lodówki.

Nowa kampania reklamowa Amiki, która rusza w październiku, zdecydowanie różni się od tego, co widoczne było do tej pory. Tylko największe stacje telewizyjne – TVP1, TVP2, Polsat, TVN; tylko najlepsza pora – tzw. prime time, czyli programy o najwyższej oglądalności; tylko Agnieszka Radwańska, która od ubiegłego roku jest twarzą Amiki i ambasadorem marki, pojawiająca się w spocie reklamowym i tylko Integra – linia najnowocześniejszych piekarników, które rewolucjonizują nie tylko polskie kuchnie.

Dlatego tak mocne uderzenie na początek jesieni będzie zauważalne dla wszystkich mających nawet sporadyczny kontakt z telewizją. Dzięki wykorzystaniu tego medium Amica dotrze ze swoim komunikatem do milionów osób. Tak wielkie audytorium będzie miało okazję obejrzeć 15-sekundowy spot, w którym pojawi się ceniona linia piekarników Integra z najnowszym modelem EBI 8562B, ostatnio wprowadzonym na rynek.

Dla fanów Amiki i użytkowników Integry będzie to potwierdzenie dobrego wyboru. Dla pozostałych osób będzie to okazja do rewizji swoich planów zakupowych i zastanowienia się na wyborem Amiki.

Sukces poprzednich reklam z Agnieszką Radwańską każe z uzasadnionym optymizmem patrzeć również na ten najnowszy pokaz inteligentnego stylu. Sprzęt Amica, zwłaszcza piekarniki Integra, to odpowiedź na wciąż rosnące potrzeby współczesnego człowieka i standardy kuchni XXI wieku.

Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |