Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Kwietniowy MURATOR z pakietem dodatkowych atrakcji i kampanią reklamową
Kwietniowy MURATOR z pakietem dodatkowych atrakcji i kampanią reklamową Utwórz PDF Poleć znajomemu
16.03.2012.
Kwietniowy numer magazynu „Murator” (MURATOR SA), który ukaże się 16 marca, wyposażony będzie w bogaty pakiet dodatkowych atrakcji: płytę CD, konkurs z wartościową nagrodą, rabaty na zakup urządzeń ogrodowych oraz katalog inspiracyjny „Dom i ogród” Leroy Merlin. To wszystko za dotychczasową cenę 9,99 zł. Sprzedaż miesięcznika wsparta zostanie kampanią reklamową w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i Internecie.

W sezon budowlano-ogrodniczy „Murator” wchodzi z wyjątkową wiosenną ofertą dodatków. Na dołączonej do numeru kwietniowego płycie CD „Domy drewniane” czytelnik znajdzie przegląd dostępnych na polskim rynku domów szkieletowych, prefabrykowanych i z bala. Wymarzony dom można wybrać według ceny, technologii i powierzchni, na co pozwala prosta w obsłudze wyszukiwarka. Można też porównać technologie wznoszenia domów z drewna.

Pod hasłem „Twój pomysł – nasze wykonanie” przygotowano konkurs „Poddasze marzeń”. Spośród nadesłanych do redakcji zgłoszeń, wybrane zostanie jedno, które przy użyciu materiałów sponsorów (wełny Knauff Insulation do ocieplenia dachu, okien połaciowych Fakro, płyt MDF firmy Pfleiderer), doradców technicznych firm oraz ekspertów „Muratora” zostanie wzorcowo zrealizowane. Wartość nagrody szacowana jest na około 50 tys. zł.

Obok konkursu „Murator” prowadzi akcję „Taniej z Muratorem”. W kwietniowym numerze na początek sezonu ogrodowego czytelnicy mają możliwość zakupu markowych urządzeń akumulatorowych Stihl po promocyjnych cenach. W numerze znajdzie się kupon rabatowy na pilarkę, kosę, kosiarkę, nożyce oraz dmuchawę.

Wszyscy poszukujący inspiracji w planowaniu i pielęgnowaniu swojego ogrodu, będą mogli skorzystać z katalogu „Dom i ogród” Leroy Merlin. Dołączony on będzie do części nakładu „Muratora” – około 70 000 egzemplarzy. Całkowity nakład kwietniowego „Muratora” jest zwiększony do 150 000 egzemplarzy.
 
Sprzedaż kwietniowego „Muratora” wsparta zostanie kampanią reklamową obejmującą telewizje: TVP1, TVP2, Polsat, TVN i Polo TV, a także serwisy internetowe: Muratordom.pl, Muratorplus.pl, Poradnikzdrowie.pl, Wymarzonyogrod.pl, Urzadzamy.pl, SE.pl, Mowimyjak.pl. Za kreację kampanii i planowanie mediów odpowiada Dział Marketingu Budowa MURATOR SA.

„Murator” jest najpopularniejszym poradnikiem o tematyce budowlanej - liderem sprzedaży i 6 pod względem czytelnictwa magazynem w Polsce (PBC). Od blisko 30 lat pomaga Polakom w budowie ładnych, trwałych i zdrowych domów. W tym czasie stał się synonimem profesjonalizmu i wiarygodności w zakresie prezentowanej przez siebie tematyki. Miesięcznik oferuje fachową wiedzę w zakresie budowy domu oraz poradnictwo dotyczące projektowania, wyboru technologii i materiałów budowlanych. Informacje o produktach i usługach dostępnych na rynku budowlanym prezentuje zawsze obiektywnie i rzetelnie. Zawsze podąża też za najnowszymi trendami, przedstawiając nowoczesne technologie oraz ekologiczne, bezpieczne i energooszczędne rozwiązania.

MURATOR
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |