Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Każdy dzień to nowa przygoda - nowa kampania marki Jupik
Każdy dzień to nowa przygoda - nowa kampania marki Jupik Utwórz PDF Poleć znajomemu
04.05.2011.


Tegoroczne zmiany  marki Jupik (nowe tematyczne etykiety, postaci renderowane w 3D oraz nowy logotyp) są wspierane silną kampanią telewizyjną oraz kinową nawiązującą swoją tematyką do przygód w świecie Majów. Nowa kampania jest również prowadzona w Internecie oraz w szkołach. Jednocześnie ruszyła promocja konsumencka, w której do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród – m.in.  weekendowy wyjazd do parku rozrywki w Niemczech.

Kampania wystartowała 2 maja i potrwa do 26 czerwca. Trzydziestosekundowy i dziesięciosekundowy animowany spot animowany w 3D będzie wspierał promocję konsumencką, polegająca na zbieraniu i rejestrowaniu kodów na stronie www.jupik.com. Nagrodami głównymi w konkursie jest osiem czteroosobowych wyjazdów do parku rozrywki
w Niemczech. Kampania będzie emitowana we wszystkich najważniejszych stacjach dziecięcych oraz w weekendowym paśmie bajkowym w telewizji Polsat.

Kampania internetowa będzie prowadzona od 2 maja do 26 czerwca 2011 na GaduGadu, w serwisach dla dzieci : dziecionline.pl, kolorowaneczki.pl, kreskowka.pl, mojegry.pl oraz na serwisach z gramigry.pl, wyspagier.pl, na których również zostanie umieszczona flashowa gra internetowa dla dzieci - Przygody Jupika w krainie Majów.

W kinach spoty Jupika będzie można zobaczyć od 27 maja do 23 czerwca przed hitem dla najmłodszych – „Kung –Fu Panda”. Równocześnie w weekendy w pięciu miastach Polski, w kinach sieci Cinema City odbywać się będą eventy nawiązujące tematyką do spotu Jupika – Świat Majów.

Zmieniła się również strona www.jupik.com,którą przygotowała czeka agencja ActiveIT. Na nowej stronie Jupik City znalazły się gry, konkursy, czat oraz platforma konkursowa. Z miesiąca na miesiąc miasto Jupika będzie się rozrastać. Otwierane będą nowe ulice, dodawane gry oraz wiele innych atrakcji dla dzieci.

Za kampanię oraz nową strategię marki odpowiada agencja Ogilvy & Mather w Czechach, a za planowanie oraz zakup mediów dom mediowy MPG Polska.



Spot można obejrzeć pod adresem:
http://www.hoop.pl/index.php?menu=38&zobrazdetail=1&idclankunovinka=307&vybranyrok=




Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 750 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Nowotny – Dyrektor Operacyjny.


HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |