Katalogi promomagazine.pl po raz trzeci |
10.02.2011. | |
Po sukcesie dwóch, poprzednich wydań katalogów promomagazine.pl, wydawca – Promo Gifts zdecydował się na przygotowanie kolejnej edycji. Katalogi, jako pierwsze na polskim rynku zostały wydane w osobnych grzbietach adresowanych do odrębnych grup docelowych: pracowników agencji reklamowych oraz klientów końcowych, zainteresowanych zakupem artykułów promocyjnych.
Oba katalogi będą miały swoją wielką premierę w marcu. Trzecia edycja wydawnictwa promomagazine.pl po raz kolejny czytelnie dzieli rynek artykułów promocyjnych. Dwa katalogi, skierowane do wyodrębnionych grup docelowych – agencji reklamowych i klientów końcowych, ukażą się w łącznym nakładzie 6000 egzemplarzy. Z poprzednimi edycjami katalogu można zapoznać się TU oraz TU. Wydawnictwo będzie kolportowane w wysyłce imiennej do adresatów, znajdujących się w bazach danych miesięcznika OOH magazine oraz spółki Promo Gifts, docierają bezpośrednio do osób zainteresowanych zakupem gadżetów reklamowych. Przejrzyście skatalogowana oferta dostawców artykułów promocyjnych, zawarta w katalogu „promomagazine.pl: importerzy & producenci”, adresowana jest do agencji reklamowych. Znaleźć w niej można między innymi produkty z takich kategorii, jak: artykuły świąteczne, elektronika, ceramika, biuro i druk, odzież, zdrowie i uroda, galanteria i dodatki, do domu, dla dzieci, narzędzia, wine club, słodycze, podróże i rozrywka, elementy reklamowe, torby i opakowania czy gadżety medyczne. Wersja elektroniczna katalogu (http://www.promomagazine.pl/Dostawcy.pdf) dystrybuowana jest do pracowników agencji reklamowych również w postaci newslettera. Katalog „promomagazine.pl: agencje reklamowe” adresowany jest do klientów końcowych. Wśród ofert prezentowanych na jego łamach znaleźć można przykładowe portfolio i dane kontaktowe wiodących agencji reklamowych, pośredniczących w zakupie artykułów promocyjnych. Wersja elektroniczna katalogu (http://www.promomagazine.pl/Agencje.pdf) rozpowszechniana będzie między innymi wśród klientów końcowych agencji reklamowych w postaci newslettera. Najnowsze wydawnictwa promomagazine.pl wspiera kampania promocyjna w mediach branżowych. Informacje - zarówno o samym projekcie promomagazine.pl, jaki zawartości katalogów - znaleźć można na łamach, m.in. OOH magazine, serwisu www.giftsonline.pl (największej w Polsce wyszukiwarko-porównywarki artykułów promocyjnych), oraz w newsletterach firmowych, dystrybuowanych do grup docelowych obu tytułów. www.promomagazine.pl promomagazine |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |