Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Kampania reklamowa nowego batona KIT KAT Senses
Kampania reklamowa nowego batona KIT KAT Senses Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.01.2010.

Od 15 stycznia rusza w telewizji nowa kampania reklamowa marki KIT KAT związana z wprowadzeniem na rynek batonika KIT KAT Senses.

Kampania jest skierowana do nowoczesnych, aktywnych kobiet w wieku 18-35 lat. Zgodnie z głównym hasłem marki: "Czas na przerwę. Czas na KIT KAT", chcemy zachęcić kobiety do zrobienia sobie chwili przerwy w ciągu dnia i na tę okazję zaoferować im wyjątkową przyjemność w postaci nowego batonika KIT KAT Senses. - mówi Michał Forowicz, Senior Product Manager w Nestlé Polska, odpowiedzialny za markę KIT KAT.



Działania reklamowe otworzyła w połowie grudnia kampania outdoorowa. Obejmuje ona od 100 do ponad 600 nośników reklamowych (w zależności od okresu) w dziesięciu największych ośrodkach miejskich w Polsce.

Już od 15 stycznia można oglądać zupełnie nowy, 30-sekundowy spot reklamowy dedykowany wyłącznie do batona KIT KAT Senses. Działania reklamowe obejmują również kampanię w Internecie, w prasie branżowej oraz  w wybranych tytułach prasy kobiecej. Dostępna jest także szeroka gama materiałów wsparcia sprzedaży.

Na potrzeby kampanii agencja JWT Warszawa zaadoptowała na polski rynek kreacje regionalne, natomiast agencja Lemon Tree dokonała adaptacji materiałów wsparcia sprzedaży.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Edge, a za kompleksową obsługę PR – agencja Ciszewski Public Relations.



KIT KAT to największa marka Nestlé na świecie w kategorii słodyczy. Sprzedawana w ponad 60 krajach na całym świecie, w Polsce istnieje od 2003 roku i od tej pory należy do grona czołowych marek na rynku batonów czekoladowych.  

KIT KAT Senses to nowy batonik skierowany do kobiet. Łączy w sobie dobrze znaną z KIT KAT Chunky chrupkość i czekoladowość z duża ilością pysznego, orzechowego kremu. Zaskakująca  kombinacja którą można się delektować kostka po kostce. Idealna na chwilę przerwy w ciągu dnia..

W portfolio KIT KAT obecnie znajdują się warianty Chunky, White oraz Caramel a także 4 paluszki, draże KIT KAT POP CHOC oraz lody.


Nestlé Polska
WIĘCEJ INFORMACJI z Nestle Polska S.A. (PRESS BOX) 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |