"Echo Miasta" wchodzi do Bielsko-Białej |
14.05.2010. | |
Bielsko-Biała to kolejne, dziewiąte już miasto, w którym od 14 maja ukazywać się będzie bezpłatna gazeta miejska „Echo Miasta”. Wydawca, Grupa Wydawnicza Polskapresse, planuje wkrótce uruchomić tytuł na nowych obszarach. W piątek 14 maja br. startuje nowe wydanie "Echa Miasta" w Bielsko-Białej. Bezpłatny tytuł ukazywać się będzie dwa razy w miesiącu, w nakładzie 20 tys. egzemplarzy. Gazeta ma objętość 20 stron, na których znajdą się wydarzenia lokalne, informacje sportowe, ogłoszenia drobne oraz kolumny branżowe: auto-moto, budownictwo, zdrowie. Gazeta skierowana do młodych aktywnych ludzi. Szefową wydania bielskiego jest Wioletta Niziołek. Kampania promocyjna „Echa Miasta” prowadzona jest na łamach „Polski Dziennika Zachodniego” i „Jarmarku”. „Echo Miasta” to bezpłatna gazeta miejska ukazująca się w 7 największych aglomeracjach Polski, w których obecne są także regionalne płatne tytuły Polskapresse (Łódź, Trójmiasto, aglomeracja śląska, Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław) oraz w Lesznie i Bielsko-Białej. Gazeta wydawana jest w łącznym nakładzie tygodniowym 620 tys. egz. Polskapresse |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |