Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Codzienny wielki show - "FILM" demaskuje serwisy informacyjne
Codzienny wielki show - "FILM" demaskuje serwisy informacyjne Utwórz PDF Poleć znajomemu
26.06.2009.
W poniedziałek trzy materiały z Sejmu, jedna tragedia ze świata, a na koniec „Jeszcze Jedna Mała Panda". W weekend jesteśmy bliżej ludzi, za to dajemy mniej polityki - magazyn „FILM" w lipcowym numerze demaskuje telewizyjne programy informacyjne.

Informacyjne? To właściwie określenie nieco na wyrost. Tzw. programy informacyjne mają z informacją mniej więcej tyle wspólnego, co mielony w barze mlecznym ze sztuką mięsa. Kolorowe obrazki okraszone komentarzem i dowcipem prowadzącego mają dać widzowi złudzenie, że jest w centrum wydarzeń. Do tego kilka zabiegów z dziedziny socjotechniki, kilka prostych, ale ciągle skutecznych zabiegów scenograficznych - i dajemy się nabrać. Nawet, jeżeli główną informacją jest tak naprawdę brak informacji. Jak czarują nas wydawcy programów informacyjnych - o tym w lipcowym „FILM-ie".

„FILM" to jednak przede wszystkim kino. Mimo że okres wakacyjny w kinie nie obfituje w premiery, tego lata nie zabraknie spektakularnego wydarzenia. 24 lipca na ekrany wchodzi „Harry Potter i Książę Półkrwi" - adaptacja kolejnej części przygód młodego czarodzieja z książek J.K. Rowling. W „FILM-ie" - portret Daniela Radcliffe'a, który od blisko 10 lat wciela się w postać Pottera. Dla milionów fanów na świecie Radcliffe to Potter. Czy mimo to młody aktor zrobi karierę „po Potterze"? Próba odpowiedzi - na łamach „FILM-u".

Dla koneserów natomiast nowy „FILM" przynosi prawdziwą perełkę - niepublikowany w Polsce esej Stanisława Lema o fantastyce w kinie z 1965 r.

W lipcowym „FILM-ie" także druga część praktycznego poradnika początkującego filmowca, czyli jak zdobyć pieniądze na pierwszy (i kolejne) film oraz pornoparodie, czyli śmieszne świństwa i nieporadne fabuły w kinie XXX.

Nowy „FILM" jest dostępny również w wersji z płytą DVD. Tym razem to „Pod osłoną nieba" Bernardo Bertolucciego z Johnem Malkovichem i Debrą Winger. Poruszający film o dwójce Amerykanów próbujących odnaleźć miłość w Maroku połowy XX w. był nagradzany m.in. za muzykę, zdjęcia i scenografię. Cena magazynu z filmem wynosi 9,90 zł, magazyn bez płyty kosztuje 6,90 zł.

Najciekawsze materiały nowego numeru magazynu „FILM" można przeczytać na portalach Onet i Filmweb, a także w serwisach Ukaraj.pl, Kulisy.pl, Bulvar.pl. Lipcowemu numerowi towarzyszy kampania promocyjna w telewizji Kino Polska (sponsoring wybranych filmów) oraz w Internecie w serwisach Mediarun.pl, Machina.pl i Korba.pl. Spoty „FILM-u" będą wy świetlane także podczas projekcji Orange Kino Letnie.

Platforma Mediowa Point Group
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:





























więcej>>

 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | PRESSNEWSS | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: CREATON Polska | Remmers | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |