Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Białowieski Zdrój. Jestem Wodą.
Białowieski Zdrój. Jestem Wodą. Utwórz PDF Poleć znajomemu
02.07.2012.


Dzisiaj rusza kampania reklamowa nowej wody Białowieski Zdrój. Reklamy obecne będą w telewizji, w Internecie oraz na tablicach outdoorowych.

Kreacja kampanii nawiązuje do idei samego produktu – do natury, spokoju i czystości.

To woda prosto z serca przyrody, która daje chwile wyciszenia i oddechu – mówi Tomasz Olak, Senior Brand Manager Hoop Polska – Kampania Białowieski Zdrój. Jestem Wodą, zachęca do zrobienia kroku w stronę odkrycia siebie, do zrozumienia, że jesteśmy nieodłączną częścią przyrody, która uspokaja i dodaje sił.

Spot będzie emitowany w stacjach TVN, Polsat oraz w kilkudziesięciu kanałach tematycznych. Kampania telewizyjna potrwa do połowy sierpnia.

Projekty kampanii Białowieski Zdrój. Jestem Wodą. będą obecne również na citylightach w największych miastach Polski, przez cały lipiec.

W ramach wsparcia dla wody Białowieski Zdrój prowadzona jest również strona www.bialowieskizdroj.pl, profil na Facebooku „Jestem Wodą – Białowieski Zdrój”, a także działania PR.

Dodatkowo w ramach kampanii Białowieski Zdrój nawiązał współpracę promocyjną z Białowieskim Parkiem Narodowym i z Fundacją Paproć - konsumenci kupując wodę wspierają Fundację Paproć i jej cele – zachowanie dziedzictwa naturalnego dla przyszłych pokoleń.

Za strategię komunikacji marki i kreację kampanii odpowiada zespół Schulz Brand Friendly. Produkcja spotu – Alvernia Studios. Zakup i planowanie mediów - dom mediowy MPG. Działania w Internecie przygotowały Agencje: OS3 i Ostryga.












***
Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.

HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |