Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA
REKLAMA I MEDIA
Amica przedłużyła umowę z Agnieszką Radwańską Utwórz PDF Poleć znajomemu
05.12.2013.


Amica przedłużyła umowę o współpracy z Agnieszką Radwańską. Współpraca z najlepszą polską tenisistką, od lat należącą do światowej czołówki, wspomaga przede wszystkim działania wizerunkowe Amiki. Inteligentny styl prezentowany przez Radwańską na korcie jest tu traktowany jako metafora inteligentnych rozwiązań oferowanych przez Amikę.
Czytaj całość
 
"Tanie Branie tylko Avans" - nowa kampania marki Avans Utwórz PDF Poleć znajomemu
29.11.2013.


Sieć elektromarketów Avans rusza z zupełnie nową, szeroko zakrojoną kampanią reklamową pod hasłem „Tanie Branie tylko Avans”. Za kreację kampanii odpowiada PZL.
Czytaj całość
 
Inteligentny styl znowu górą Utwórz PDF Poleć znajomemu
28.11.2013.


Agnieszka Radwańska po raz trzeci z rzędu została ulubioną tenisistką publiczności w plebiscycie WTA. A jej zagranie okazało się najlepsze w całym roku 2013. Głosowanie fanów potwierdziło sympatię, jaką darzona jest ikona polskiego tenisa.
Czytaj całość
 
Mocne uderzenie, czyli nowa kampania Amiki Utwórz PDF Poleć znajomemu
25.10.2013.


24 października startuje kolejna odsłona kampanii promocyjnej Amiki. W rolach głównych pojawią się piekarniki z linii Integra i Agnieszka Radwańska. Od pewnego czasu realizowane przez Amikę kampanie promocyjne nie tylko są zauważane przez media branżowe, ale także przynoszą wymierne efekty. Tak było z kampanią promującą nowe lodówki.
Czytaj całość
 
Red doty Amiki na wystawie Utwórz PDF Poleć znajomemu
30.09.2013.


W dniach 5-27 października 2013 r. w Muzeum Miasta Łodzi z inicjatywy Urzędu Patentowego RP zostanie zaprezentowana wystawa zatytułowana Polskie red doty. Ekspozycja, która zostanie przedstawiona w ramach Łódź Design Festival, obejmuje prace polskich projektantów, docenione i wyróżnione prestiżową, międzynarodową nagrodą red dot design award.
Czytaj całość
 
Łodzianie wygrali "Bitwę o dom" Utwórz PDF Poleć znajomemu
11.07.2013.


Przez kilka miesięcy uczestnicy „Bitwy o dom” dzielnie walczyli o wymarzone mieszkanie, projektując, dobudowując i dekorując bez wytchnienia. Dziewięć rodzin starało się zaimponować jurorom starannym wykończeniem i oryginalnymi pomysłami. W ostatecznej rozgrywce widzowie nagrodzili Roksanę i Piotra Gogolewskich z Łodzi, którzy otrzymali klucze do upragnionego mieszkania.
Czytaj całość
 
Nowe lodówki w telewizji Utwórz PDF Poleć znajomemu
08.07.2013.


W telewizji ruszyła kampania sponsoringowa promująca nowe lodówki marki Amica. Jej podstawowym celem jest przekazanie informacji o tym, że w ofercie pojawił się nowy produkt. W krótkim billboardzie sponsorskim pojawia się informacja o wyjątkowej efektywności energetycznej urządzenia, która pozwala zaoszczędzić aż do 40% energii elektrycznej w stosunku do klasy A.
Czytaj całość
 
Kampania My Way Paradyż Group - piękno polskiego designu! Utwórz PDF Poleć znajomemu
02.07.2013.


Emocje, inspiracje, zamysł, dopracowanie szczegółów, aż po uzyskanie efektu perfekcyjnej jakości. Wszystko to towarzyszy w procesie twórczym zarówno przedstawicielom Grupy Paradyż, jak i młodym projektantom, z którymi firma rozpoczęła bardzo udaną współpracę. Przedstawiamy niezwykłą kampanię marki My Way Paradyż Group i jej bohaterów – kolekcje w formacie 25x75 cm i polskich projektantów – Magdalenę Waś, Jana Lutyka i Nikodema Szpunara.
Czytaj całość
 
"Ciśnienie na życie" na półmetku Utwórz PDF Poleć znajomemu
16.04.2013.
W ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej „Ciśnienie na życie” organizowanej przez Polfę Warszawa Grupę Polpharma przeprowadzono prawie 100 tysięcy bezpłatnych pomiarów ciśnienia, co stanowi połowę wyniku zaplanowanego do końca 2013 roku. Mediowa kampania społeczna ruszyła w grudniu 2012 roku na terenie całej Polski.
Czytaj całość
 
nc+ nową definicją rozrywki Utwórz PDF Poleć znajomemu
26.03.2013.

21 marca 2013 roku to niewątpliwie dzień znaczący jeśli chodzi o polski przemysł telewizyjny. W 18. rocznicę powstania CANAL+ w Polsce swój debiut ogłosiła nowa platforma cyfrowa, będąca fuzją dwóch liderów w tej branży – CYFRY+ i telewizji n, nosząca nazwę nc+. Świeża platforma rozpoczyna swoją ofertę, proponując 50 kanałów o najwyższej jakości obrazu, nadawanych w systemie dźwięku Dolby Digital w różnych wersjach językowych.
Czytaj całość
 
««  start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast.  » koniec »»

Zobacz press box firm:





























 


kredyt gotówkowy


odwiedź, sprawdź, poczytaj:

| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |