Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA
REKLAMA I MEDIA
WIŚNIOWSKI otwiera serca na pomaganie... serduszkom Utwórz PDF Poleć znajomemu
07.09.2017.


4 września odbyła się konferencja prasowa dotycząca akcji "Razem ratujmy małe serduszka", której inicjatorem i organizatorem jest firma WIŚNIOWSKI. Tym razem celem akcji jest niesienie pomocy małym pacjentom Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie poprzez wsparcie fundacji ScholaCordis. Patronat medialny nad akcja objęło radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sądecki.
Czytaj całość
 
Łukasz Piszczek i KRISPOL w kampanii telewizyjnej "Gwarancja spokoju" Utwórz PDF Poleć znajomemu
28.08.2017.


KRISPOL, wiodący polski producent bram, okien i rolet rusza z ogólnopolską kampanią promocyjną z udziałem Łukasza Piszczka Ambasadora marki, a na co dzień zawodnika Borussi Dortmund i Reprezentacji Polski.
Czytaj całość
 
MediaMarkt z nową agencją kreatywno-strategiczną. Heart&Brain zwycięzcą przetargu Utwórz PDF Poleć znajomemu
04.07.2017.


MediaMarkt wybrał nowego partnera do obsługi kreatywno-strategicznej. Przetarg wygrała agencja Heart&Brain.
Czytaj całość
 
Nest Bank z nową kampanią wizerunkową Utwórz PDF Poleć znajomemu
03.07.2017.
Od czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest najnowszy spot Nest Banku „Superfotelik”. Reklama wspiera szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną „Superfotelik – Chroni na bank”, której towarzyszy launch bezpłatnego kredytu na foteliki samochodowe. Czteromiesięczna kampania to kolejna odsłona działań wizerunkowych jednej z najbardziej docenianych marek bankowych na naszym rynku.
Czytaj całość
 
Projekt nowelizacji ustawy abonamentowej - niezbędna notyfikacja do Komisji Europejskiej Utwórz PDF Poleć znajomemu
09.06.2017.
W ocenie siedmiu izb branżowych telekomunikacji i mediów nowelizacja tzw. „ustawy abonamentowej”, zobowiązująca dostawców płatnej telewizji do przekazywania danych abonentów w celu ściągania abonamentu RTV, może być niezgodna z prawem unijnym. Izby wystosowały wniosek do Komisji Europejskiej o podjęcie interwencji w tej sprawie.
W piśmie wysłanym 18 kwietnia 2017 r. Krajowa Izba Gospodarcza, Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji, Krajowa Izba Komunikacji Ethernetowej, Związek Pracodawców Mediów Elektronicznych i Telekomunikacji Mediakom, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Polska Izba Komunikacji Elektronicznej i Związek Pracodawców Prywatnych Mediów poinformowały Komisję Europejską, że planowana regulacja może naruszać istniejące przepisy UE i zaapelowały o wszczęcie działań mających na celu jej zbadanie.
Czytaj całość
 
Nowości VALVEX w magazynie "Living Room"! Utwórz PDF Poleć znajomemu
06.06.2017.


Poranna kawa nie mogła smakować lepiej! Tydzień rozpoczynamy od mocnego uderzenia kofeiny i dozy najlepszych emocji. W najnowszym, czerwcowym numerze magazynu „Living Room” firma Valvex prezentuje serię DALI BLACK, a także baterie kuchenne: AURORA ROSE GOLD, ELL oraz INIZIO. Jednym słowem same nowości!
Czytaj całość
 
WIŚNIOWSKI smartCONNECTED w kampanii telewizyjnej Utwórz PDF Poleć znajomemu
18.04.2017.


WIŚNIOWSKI – producent bram, drzwi i ogrodzeń rusza z kolejną kampanią telewizyjną. Działania reklamowe będą trwać od 18 kwietnia do 4 czerwca 2017.
Czytaj całość
 
OKNOPLAST LAB - przejrzyście o oknach! Utwórz PDF Poleć znajomemu
03.04.2017.


Grupa OKNOPLAST z początkiem kwietnia rusza z nowym projektem OKNOPLAST LAB - serią spotów, które w prosty sposób opowiadają o wszystkich zawiłościach związanych z oknami. Cykl filmów jest kolejnym krokiem w stronę uproszczenia komunikacji z klientami, która jest istotnym elementem nowej strategii firmy.
Czytaj całość
 
Piotr Fronczewski otwiera nowy rozdział w historii Dębowe - nowa odsłona brandu Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.02.2017.
Już w połowie lutego rusza kampania „Otwórz Dębowe”, w której Piotr Fronczewski zaprasza do świata Dębowego - męskiego azylu, w którym dojrzały mężczyzna cieszy się chwilą spokoju, mogąc kontemplować czas spędzany w przestrzeniach klubu gentelmanów. Odświeżenie marki Dębowe obejmuje zmianę nazwy, nową komunikację wizualną oraz spot reklamowy.
Czytaj całość
 
WojTech i Reneusz - nowa kampania wizerunkowa Saturna Utwórz PDF Poleć znajomemu
08.11.2016.

Rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci sklepów Saturn przygotowana przez agencję K2. We wtorek, 8 listopada startuje kampania radiowa, dzień później – telewizyjna. W spotach TV zobaczymy pragmatycznego WojTecha (Wojciech Mann) i zakochanego w nowych technologiach „zajawkowicza” Reneusza (Marcel Borowiec) – nowych doradców klienta, którzy przekonują, że w Saturnie każdy znajdzie coś dla siebie.

Czytaj całość
 
««  start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast.  » koniec »»

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |