07.09.2017. |
4 września odbyła się konferencja prasowa dotycząca akcji "Razem ratujmy małe serduszka", której inicjatorem i organizatorem jest firma WIŚNIOWSKI. Tym razem celem akcji jest niesienie pomocy małym pacjentom Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie poprzez wsparcie fundacji ScholaCordis. Patronat medialny nad akcja objęło radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sądecki. |
Czytaj całość
|
28.08.2017. |
KRISPOL, wiodący polski producent bram, okien i rolet rusza z ogólnopolską kampanią promocyjną z udziałem Łukasza Piszczka Ambasadora marki, a na co dzień zawodnika Borussi Dortmund i Reprezentacji Polski. |
Czytaj całość
|
|
04.07.2017. |
MediaMarkt wybrał nowego partnera do obsługi kreatywno-strategicznej. Przetarg wygrała agencja Heart&Brain. |
Czytaj całość
|
|
03.07.2017. |
Od czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest najnowszy spot Nest Banku „Superfotelik”. Reklama wspiera szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną „Superfotelik – Chroni na bank”, której towarzyszy launch bezpłatnego kredytu na foteliki samochodowe. Czteromiesięczna kampania to kolejna odsłona działań wizerunkowych jednej z najbardziej docenianych marek bankowych na naszym rynku. |
Czytaj całość
|
|
09.06.2017. |
W ocenie siedmiu izb branżowych telekomunikacji i mediów nowelizacja tzw. „ustawy abonamentowej”, zobowiązująca dostawców płatnej telewizji do przekazywania danych abonentów w celu ściągania abonamentu RTV, może być niezgodna z prawem unijnym. Izby wystosowały wniosek do Komisji Europejskiej o podjęcie interwencji w tej sprawie. W piśmie wysłanym 18 kwietnia 2017 r. Krajowa Izba Gospodarcza, Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji, Krajowa Izba Komunikacji Ethernetowej, Związek Pracodawców Mediów Elektronicznych i Telekomunikacji Mediakom, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Polska Izba Komunikacji Elektronicznej i Związek Pracodawców Prywatnych Mediów poinformowały Komisję Europejską, że planowana regulacja może naruszać istniejące przepisy UE i zaapelowały o wszczęcie działań mających na celu jej zbadanie. |
Czytaj całość
|
|
06.06.2017. |
Poranna kawa nie mogła smakować lepiej! Tydzień rozpoczynamy od mocnego uderzenia kofeiny i dozy najlepszych emocji. W najnowszym, czerwcowym numerze magazynu „Living Room” firma Valvex prezentuje serię DALI BLACK, a także baterie kuchenne: AURORA ROSE GOLD, ELL oraz INIZIO. Jednym słowem same nowości! |
Czytaj całość
|
|
18.04.2017. |
WIŚNIOWSKI – producent bram, drzwi i ogrodzeń rusza z kolejną kampanią telewizyjną. Działania reklamowe będą trwać od 18 kwietnia do 4 czerwca 2017. |
Czytaj całość
|
|
03.04.2017. |
Grupa OKNOPLAST z początkiem kwietnia rusza z nowym projektem OKNOPLAST LAB - serią spotów, które w prosty sposób opowiadają o wszystkich zawiłościach związanych z oknami. Cykl filmów jest kolejnym krokiem w stronę uproszczenia komunikacji z klientami, która jest istotnym elementem nowej strategii firmy. |
Czytaj całość
|
|
14.02.2017. |
Już w połowie lutego rusza kampania „Otwórz Dębowe”, w której Piotr Fronczewski zaprasza do świata Dębowego - męskiego azylu, w którym dojrzały mężczyzna cieszy się chwilą spokoju, mogąc kontemplować czas spędzany w przestrzeniach klubu gentelmanów. Odświeżenie marki Dębowe obejmuje zmianę nazwy, nową komunikację wizualną oraz spot reklamowy. |
Czytaj całość
|
|
08.11.2016. |
Rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci sklepów Saturn przygotowana przez agencję K2. We wtorek, 8 listopada startuje kampania radiowa, dzień później – telewizyjna. W spotach TV zobaczymy pragmatycznego WojTecha (Wojciech Mann) i zakochanego w nowych technologiach „zajawkowicza” Reneusza (Marcel Borowiec) – nowych doradców klienta, którzy przekonują, że w Saturnie każdy znajdzie coś dla siebie. |
Czytaj całość
|
|
|
«« start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast. » koniec »»
|