Skip to content

Reklama

START arrow MOTO arrow Lancia głównym sponsorem 66. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji. Powrót Lancia Cafe.
Lancia głównym sponsorem 66. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji. Powrót Lancia Cafe. Utwórz PDF Poleć znajomemu
07.08.2009.
Lancia, już czwarty rok z rzędu, jest głównym sponsorem 66. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji. Lancia wypożyczy na potrzeby Festiwalu flotę złożoną z 50 luksusowych samochodów , które w doskonały sposób demonstrują styl włoskiej elegancji.

30 samochodów z tej grupy to Delta Executive, zaprojektowana specjalnie z myślą o businessmanach oraz klientach z kręgów dyplomatycznych i instytucjonalnych.

Nieprzypadkowo Lancia Delta Executive została wybrana oficjalnym samochodem 9-tego Światowego Szczytu Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla, który odbył się w dniach 11-13 grudnia 2008 w Paryżu.

Korzystali z niego również przedstawiciele międzynarodowych władz w czasie niedawno zakończonego szczytu G8 w mieście L'Aquila we Włoszech.

Podczas Festiwalu Filmowego auta dostarczone przez Lancię posłużą do przewożenia ważnych osobistości i gwiazd kina z weneckiego Lido na czerwony dywan w głównym miejscu wydarzeń.

Po sukcesie pierwszych dwóch edycji powraca Lancia Café: ustronne i przyjazne miejsce spotkań znajdujące się na tarasie Hotelu Excelsior w weneckim Lido, gdzie uczestnicy Festiwalu w otoczeniu w wyszukanym i odprężającym stylu mogą spotykać się w czasie apéritif.

Należy zaznaczyć, że ekskluzywna Lancia Café powraca z przestronniejszymi, klimatyzowanymi pomieszczeniami, stając się tym samym idealnym miejscem do przeprowadzania wywiadów z reżyserami i aktorami oraz spotkań artystów, producentów i dziennikarzy.
W czasie Festiwalu w Lancia Café odbywać się będą spotkania, zorganizowane zarówno przez markę Lancia, jak i przez inne firmy czy instytucje.
Informacje o spotkaniach zostaną wkrótce podane do wiadomości publicznej.

Lancia, jako sponsor 66. Międzynarodowego Festiwalu Filmów w Wenecji potwierdza wybór kina jako środka kulturowej ekspresji, idealnego do zidentyfikowania się z klasą i wartościami marki.
"Dzięki doświadczeniom ubiegłych lat, Lancia wciąż podąża śladem kina, ponieważ oznacza to klasę i entuzjazm, tradycję i nowoczesność, elegancję i temperament - potwierdza Olivier François, dyrektor generalny Lancia Automobiles. „ To idealne współdziałanie - projekt kreowany przez kino, który łączy siódmą sztukę z naszą marką. Kino stanowi część naszego komunikowania się/naszej ekspresji, nie tylko w wydarzeniach, ale również w reklamie. O tym dobitnie świadczą kampanie reklamowe ostatnich lat oraz znaczące przedsięwzięcie, w których Lancia Delta stała się "gwiazdą" międzynarodowego kina dzięki „swojej rewolucyjnej grze" na planie filmu «Anioły i Demony»".

Fiat Auto Poland
 
« poprzedni artykuł

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |