Skip to content

Reklama

START arrow MOTO arrow Jeep na 82. Salonie Samochodowym w Genewie
Jeep na 82. Salonie Samochodowym w Genewie Utwórz PDF Poleć znajomemu
06.03.2012.
Europejska premiera przedprodukcyjnej wersji koncepcyjnego samochodu sportowego Jeep Grand Cherokee, łączącego wyjątkowy sportowy design z ekonomicznym ale również mocnym silnikiem wysokoprężnym V6 3,0 CRD MultiJet II.
Pierwszy publiczny pokaz przedprodukcyjnej koncepcji kompaktowego SUVa Jeep Compass o nowej indywidualności.
Jeep Wrangler Mountain: europejski debiut kolejnej serii limitowanej ikony marki Jeep.

Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie w roku 2012 marka Jeep prezentuje wersje przedprodukcyjne koncepcyjnego samochodu sportowego Jeep Grand Cherokee oraz restylizowanego SUVa klasy kompaktowej Jeep Compass. Oba te pojazdy wyznaczają możliwy kierunek ewolucji linii modelowej Jeep'a w roku 2012. Wersja produkcyjna koncepcyjnego Grand Cherokee łączy agresywny wygląd i ekskluzywne akcenty stylistyczne z ekonomicznym ale również mocnym silnikiem wysokoprężnym V6 3,0 CRD MultiJet II. Wersja przedprodukcyjna nowego Compassa utrzymana jest w czarnej tonacji nadwozia 'Black', nadającej kompaktowemu SUVowi marki Jeep indywidualny charakter.

Obok dwóch 'konceptów' przedprodukcyjnych, w Genewie debiutuje również edycja specjalna Mountain modelu Jeep Wrangler.  Zaprezentowany w nowym kolorze nadwozia, zieleni Gecko, ten kolejny limitowany model ikony marki, Wranglera, stanowi ukłon wobec entuzjastów wypraw w teren.

Genewska ekspozycja marki Jeep mieści się w Hali Nr 5 Palexpo i zajmuje powierzchnię 765 m2. Stoisko zaprojektowane jest pod kątem przekazu nieograniczonych wprost możliwości, jakie oferuje każdy z modeli Jeep'a nie tylko w ekstremalnych warunkach terenowych lecz i na zwyczajnych drogach. Podłoga ekspozycji składa się z różnego rodzaju materiałów i barw, które nawiązują do miejsc spotykanych na mapie świata. Biała żywica poliestrowa symbolizuje więc lodową przestrzeń krajobrazu arktycznego, szary gres - nawierzchnię asfaltową, a żywica w kolorze beżowym z kolei - wyobraża piasek pustynnych wydm. Kierowane do gości stoiska przesłanie jest więc jasne: w takich warunkach najlepiej wyraża się osobowość pojazdów marki Jeep i tam właśnie można sprawdzić ich niesamowity potencjał.

Na wartość marki Jeep składa się unikalna stylizacja i funkcjonalność, jakość wykonania oraz nieograniczony potencjał mobilności bez względu na warunki i otoczenie. Pojazdy noszące logo Jeep charakteryzują się wszechstronnością zastosowań i wiodącą w swej klasie dzielnością terenową z myślą o ludziach spragnionych wyjątkowych przeżyć na szlakach przygody, lecz także żyjących na co dzień w gąszczu metropolii.  Filozofią marki Jeep jest stałe zaproszenie do korzystania z życia w pełni poprzez ofertę pełnej gamy pojazdów napawających poczuciem bezpieczeństwa i zaufania podczas każdej podróży. Jeep był zawsze stanie odnaleźć się w czasach łatwych i trudnych, tworząc  produkty dostatecznie innowacyjne, aby stanowić benchmark dla całej kategorii pojazdów.


Fiat Auto Poland
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |